Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hmmm... skal man prøve seg med egg på burgern da? Hares noe ekkelt ut egentlig Så det var ganske vanlig i USA. open your mind Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dere er ekle. Jeg liker dere ikke. Utenom muffins da Hva med meg? Noen må be mpx skaffe seg mindre pappesker å sende ting i. Waste is waste. I can has pakke? Trodde det var et selvfølge at du er elsk, så nevnte ikke deg slik at de andre ikke skal bli missunnelige Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Fant fjernkontrollen til pcen nå, men så er det ingen batteri i! HNGH Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Klassiker. Da får du ta deg en helgetur til butikken. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg som hadde gledet meg til å bare ligge i senga med fjernkontroll og media senter Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hmmm... skal man prøve seg med egg på burgern da? Hares noe ekkelt ut egentlig Så det var ganske vanlig i USA. høres helt likt ut som speilegg på karbonade, som i og for seg er digg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Karbonade med ost, speilegg, tomat, agurk og paprika er det ultimate. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ikke glem bacon. Men ellers korrekt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Blir baconburger på meg i dag good enough? med ekstra bacon ( dansk). Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg får teste det etterpå tror jeg Blir nok, salat, tomat, burger, egg, ost og bacon i tillegg til litt dressing... this is gonna get messy! Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg får teste det etterpå tror jeg Blir nok, salat, tomat, burger, egg, ost og bacon i tillegg til litt dressing... this is gonna get messy! Kommer til å funke som bare faen. Vedde en femmer og en kuletyggis. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Blir baconburger på meg i dag good enough? med ekstra bacon ( dansk). Hva er beste måten å surre bacon rundt en burger? Prøvde med tannpirkere, men blir litt vanskelig når man skal snu burgeren. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Bare surr baconet rundt og stek den på siden hvor endene på baconet ligger. Alltid funka fett for meg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Steker det bare for seg selv jeg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Blir baconburger på meg i dag good enough? med ekstra bacon ( dansk). Hva er beste måten å surre bacon rundt en burger? Prøvde med tannpirkere, men blir litt vanskelig når man skal snu burgeren. surrer det bare en gang rudt, steker litt på en side, og deretter snur den forsiktig rundt. Failer endel ganger når baconet krymper seg, men da legger jeg det bare over burgeren. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Bare surr baconet rundt og stek den på siden hvor endene på baconet ligger. Alltid funka fett for meg. Men man må jo faktisk snu burgeren. Og i tillegg krøller baconet seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Bare surr baconet rundt og stek den på siden hvor endene på baconet ligger. Alltid funka fett for meg. Men man må jo faktisk snu burgeren. Og i tillegg krøller baconet seg. Baconet fester seg i seg selv om du lar dem overlappe i endene. Så stek den siden med endene først. Når baconet har festet seg snur du burgeren. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Men man må jo faktisk snu burgeren. Og i tillegg krøller baconet seg. Derfor steker man siden med endene først. Om du har surret noenlunde greit rundt så blir baconet hardt, og det faller ikke av. Jeg har aldri hatt et eneste problem med dette selv. Har alltid funka greit. Om ikke steker du det bare og legger det på toppen. Funker like fett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg