Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vondt i halsen, og savner drømmeland, men ellers OK. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det går bra, bare jeg som lekte meg litt med halsen din i natt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Nei, halsen kommer nok av at jeg satt i et røykerom med noen kolleger etter jobb... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ja, det er helt forjævlig. Var koselig stemning, men faen så jeg hater røyking, spesielt inne. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Alle venninnene mine er dødsheite og fantastiske. Bare si hvilken landsdel du vil hu skal være fra, så sender jeg ho i posten. drar snart til danmark for noen måneder så da blir a sittende på postkontoret ei stund Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Er så utrolig glad for at røykerommet på jobb ble stengt. All røyking må nå foregå i et lite skur ute. Problemet med det gamle rommet var at det var et bittelite rom, der 10 stk satt og dampet på morgenen, og man måtte jo innom der for å møte de man jobbet med. Galskap. Så ikke andre veggen i rommet engang. Endret 6. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 De hadde dampmaskin under bordet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Den morsomme "har med kniv i tilfelle noen jævla kontrollører kommer på"-vitsen slo ikke helt an på trikk 13 ved Solli i dag 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Om du tok den så vil jeg kalle deg dum. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Speaking of kniv. Hadde en småspeisa drøm i natt. Starta med at Hedvig var på vei hit hvor jeg bor for å spise risgrøt med et hemmelig søsterskap bak banken, siden forsvant hun ut av bildet siden det ble spøkelsesjakt og den eneste måten jeg kunne redde familien min på, var å gjennomgå en lang hulevandring sammen med min fars fetter, så sugde jeg opp ørtogførti spøkelser og plutselig var jeg på et fly hvor jeg jakta på pappa, som var en rømt forbryter og som jeg endte opp med å drepe med en lilla sai av plast. Mens dette skjedde, gjemte minstesøss seg foran bena på et ektepar på første klasse og endte opp med å drepe mannen i selvforsvar. Søss og jeg måtte smugle henne ut forbi agentene fra Secret Service og Scotland Yard. Da vi kom hjem var vi alle ettersøkt og pappa merkelig nok i live igjen og så var det plutselig 17. mai og minstesøss var 6 og søss var 9 og de var æresgjester på en skole i slummen i Trondhjem og skulle bære fanen for dem i 17. mai-toget, søss stjal som vanlig all oppmerksomheten, selv om det var minstesøss som var noe der. Før det hele kulminerte i bading i et tjern hvor jeg tvang søstrene mine til å jakte på en hai mens jeg satt oppe i et tre og spiste hamburger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Om du tok den så vil jeg kalle deg dum. Jeg tok den ikke. Jeg er bare komiker på heltid og må skrive psykopat-aktige ting på internett hele tiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Oh well. På tide å komme seg i dusjen. Toodles. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Synes ikke at du er flott da. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Den morsomme "har med kniv i tilfelle noen jævla kontrollører kommer på"-vitsen slo ikke helt an på trikk 13 ved Solli i dag I blant er det faktisk verdt å sjekke denne tråden. :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Is this love is this love is this love that im feeling? Nah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg