InsertNumLock Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 haha, satt akuratt å så denne slimda. Jeg er ikke enig.. Tok meg faen 10 sec før jeg forstod at det var et engelsk talende språk. Skotsk er jo kjempesuperdupervakkert. Ewan McGregor, Billy Boyd, Travis, alle gutta i Trainspotting.. Ewan McGregor legger om dialekten for å bli forstått. Har du sett Long Way Down med han så hører du dette :] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Å gå naken hjemme er helt greit helt til man ser brune striper på PC-stolen/sofaen pga ass sweat blandes med bajsmolekyler. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 haha, satt akuratt å så denne slimda. Jeg er ikke enig.. Tok meg faen 10 sec før jeg forstod at det var et engelsk talende språk. http://www.youtube.com/watch?v=f1TJnDG61_Y Ser ikke problemet. Ja, de snakker kjapt og bredt, men like vanskelig som en trønder som northug. Jeg elsker dialekter! Vi er mistnkelig like Snart viser det seg at du er broren min. Pappa er jo fra borti Ålesund et sted. Hmmmmm.. Skulle gjerne hatt en søster som deg da. Det hadde vært kos. Nå har jeg bare 10-11 år eldre gamle brødre. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Du snakker av erfaring eller? Den var ment til Bytex btw. Endret 6. januar 2012 av Hille Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ewan McGregor legger om dialekten for å bli forstått. Har du sett Long Way Down med han så hører du dette :] Men har man sett Trainspotting med ham vet man hvordan han høres ut når han ikke legger om dialekta Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Slimda, du trenger ikke å prøve å be meg ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=5FFRoYhTJQQ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=wqgkZDbe4Xk Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det der er jo greit da hedvig. Så du videoen jeg linka? Faen det er hemis dialekt det.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Watching as we speak! How can you be racist to a lift? :!: Det der er jo greit da hedvig. Så du videoen jeg linka? Faen det er hemis dialekt det.. Neei, den var fin den og Endret 6. januar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dialekter så fint. Viser bare hvor mange måter man kan si ting på. Det og banneord er noe av det beste jeg liker med språk. Årre du heitandes det, steik førr en tykje du e Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 fy fan, sjit i foy din bongle snegel. <- :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Haha, flott, men sikkert enda flottere muntlig. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 God natt alle sammen, glad i dere Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 God natt alle sammen, glad i dere Hold deg i seng i natt da, orker ikke våkne opp ennå en natt til at du prøver å klatre gjennom vinduet mitt... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 God natt alle sammen, glad i dere Drøm søtt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Uh, sitter å ser på et rerun av vil du bli millionær. En som vant millionen. Lurte alle på slutten med å si at han trengte å bruke hjelpemiddel. Ringer faren, sier til faren at han vet svaret og kommer til å vinne en million" Like a baoss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg