Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Woops. Kasta nettopp klærne mine i vaskemaskinen og slikt... ... Fant ut at jeg var tom for undertøy... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Åh, får niesen din prate med skumle personer på internett? Nei, hun er bare 3 så du må nok komme her på besøk en dag. Vi får spleise, og bytte på å bruke! Pluss slavekostymet til Leia. Eller, du kan ta slavekostymet, og jeg er stormtrooper Woops. Kasta nettopp klærne mine i vaskemaskinen og slikt... ... Fant ut at jeg var tom for undertøy... Gå kommando. The girls loves it Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 yayj. Slimda, fint å sitte kommando Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Gå kommando. The girls loves it Gjør som skottene, gå kommando under skjørt!! Og snakk skotsk. Skotsk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Nei, hun er bare 3 så du må nok komme her på besøk en dag. Åh, det går fint. Barn elsker meg. Har et veldig godt forhold til stedøtrene til ene broren min. De kaster seg regelrett over meg for å leke. Kjempekoselig. Gå kommando. The girls loves it Naken for øyeblikket. Men kommando? På jobb? Hmm!... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du vet du vil! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Dere er ekle. Jeg liker dere ikke. Utenom muffins da Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 yayj. Slimda, fint å sitte kommando Kjempedeilig. Stressless skinnstol... Gjør som skottene, gå kommando under skjørt!! Og snakk skotsk. Skotsk Bryllupsreise i skottland med påfølgende kurs i dialekten deres? Du vet du vil! Mye jeg vil, lille pike... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Naken for øyeblikket. Men kommando? På jobb? Hmm!... De vil jo ikke merke det. Eller... hva jobber du egentlig med? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dere er ekle. Jeg liker dere ikke. Nei, vi liker ikke deg heller. Jeg sier alltid "nei" til kvittering i butikken. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Han er en soper. Jeg er ikke en kvittering. Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Bryllupsreise i skottland med påfølgende kurs i dialekten deres? Jaaaaaa Dere er ekle. Jeg liker dere ikke. Utenom muffins da Men jeg liker deg uansett Så det så. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Naken for øyeblikket. Men kommando? På jobb? Hmm!... De vil jo ikke merke det. Eller... hva jobber du egentlig med? Datamaskiner. Koble ting under bordet. Jobb som gjør at man bøyer seg ned. Og så kommer rumpa frem... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg liker dere alle sammen, utenom muffins Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jaaaaaa Spilte dataspill med noen skotter for noen år tilbake. Herre fred så gøy det var å sitte i Skype-samtaler med de. Jeg elsker skotske og irske dialekter. Og engelske. Og norske... Jeg elsker dialekter! Han er en soper. Jeg er ikke en kvittering. Jo, det er du. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 haha, satt akuratt å så denne slimda. Jeg er ikke enig.. Tok meg faen 10 sec før jeg forstod at det var et engelsk talende språk. http://www.youtube.com/watch?v=f1TJnDG61_Y Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg elsker dialekter! Vi er mistnkelig like Snart viser det seg at du er broren min. Pappa er jo fra borti Ålesund et sted. Hmmmmm.. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 du vet jeg tenner på det Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 haha, satt akuratt å så denne slimda. Jeg er ikke enig.. Tok meg faen 10 sec før jeg forstod at det var et engelsk talende språk. Skotsk er jo kjempesuperdupervakkert. Ewan McGregor, Billy Boyd, Travis, alle gutta i Trainspotting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg