Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke å diskutere med dere skitne folk, pest sier jeg! Dere kommer til helvetet, og vil aldri oppleve himmelen og naturen.

Joho, jeg har jo sagt jeg kommer fra himmelen. Det var ikke så mye å finne på der dog.

Lenke til kommentar

Dere er begge mindreverdige.

Er jeg mindreverdig om jeg har seksuell omgang med din mor?

Nei, men min mor er i det tredje univers. Der normale dødelige ikke har adgang, beklager.

Om du ser noen sider tilbake har jeg en guide hvordan man får adgang til det tredje univers og naturen.

Fri i naturen.

Lenke til kommentar

Vi får spleise, og bytte på å bruke!

Pluss slavekostymet til Leia.

Herregud. Gift deg med meg på ekte. :D

hør om hu har ei heit venninne te meg mens du driver å flørter. :p

Jeg har enerett. henvis deg til lucifer. Hans demoner er på jakt etter dem, men min kjærlige makt holder dem beskyttet.

Lenke til kommentar

Herregud. Gift deg med meg på ekte. :D

:!:

hør om hu har ei heit venninne te meg mens du driver å flørter. :p

Alle venninnene mine er dødsheite og fantastiske. Bare si hvilken landsdel du vil hu skal være fra, så sender jeg ho i posten.

Lenke til kommentar

Nei, men min mor er i det tredje univers. Der normale dødelige ikke har adgang, beklager.

Om du ser noen sider tilbake har jeg en guide hvordan man får adgang til det tredje univers og naturen.

Fri i naturen.

Ser ut til at jeg allerede har entret det tredje univers altså. Det var en tøff reise, men når jeg ankom, og var i mål, var det helt klart verdt det. ;)

Lenke til kommentar

Fri i naturen.

Ser ut til at jeg allerede har entret det tredje univers altså. Det var en tøff reise, men når jeg ankom, og var i mål, var det helt klart verdt det. ;)

Du er min bror, du vil alltid vende tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...