Muffinss Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har du tatt over rollen for Datasmurf, Slimda? Hvordan kan du sammenligne de to? Snakker du om titty? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Oh yeah. Jeg SKAL ha sånn når jeg blir rik en gang. Må være perfekt å bruke når en er på julehandel i byn osv. Vi får spleise, og bytte på å bruke! Pluss slavekostymet til Leia. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dere er begge mindreverdige. Er jeg mindreverdig om jeg har seksuell omgang med din mor? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Gidder ikke å diskutere med dere skitne folk, pest sier jeg! Dere kommer til helvetet, og vil aldri oppleve himmelen og naturen. Joho, jeg har jo sagt jeg kommer fra himmelen. Det var ikke så mye å finne på der dog. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi får spleise, og bytte på å bruke! Pluss slavekostymet til Leia. Herregud. Gift deg med meg på ekte. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dere er begge mindreverdige. Er jeg mindreverdig om jeg har seksuell omgang med din mor? Nei, men min mor er i det tredje univers. Der normale dødelige ikke har adgang, beklager. Om du ser noen sider tilbake har jeg en guide hvordan man får adgang til det tredje univers og naturen. Fri i naturen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det finnes bare ett univers, og det er mitt. Og snart Hedvig sitt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi får spleise, og bytte på å bruke! Pluss slavekostymet til Leia. Herregud. Gift deg med meg på ekte. hør om hu har ei heit venninne te meg mens du driver å flørter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jadda jadda, still deg i kø. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi får spleise, og bytte på å bruke! Pluss slavekostymet til Leia. Herregud. Gift deg med meg på ekte. hør om hu har ei heit venninne te meg mens du driver å flørter. Jeg har enerett. henvis deg til lucifer. Hans demoner er på jakt etter dem, men min kjærlige makt holder dem beskyttet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Herregud. Gift deg med meg på ekte. :!: hør om hu har ei heit venninne te meg mens du driver å flørter. Alle venninnene mine er dødsheite og fantastiske. Bare si hvilken landsdel du vil hu skal være fra, så sender jeg ho i posten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Man trenger en kvittering om man ønsker å bytte. Beklager, men det har du ikke. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg liker ikke at du deler meg opp hedvig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Nei, men min mor er i det tredje univers. Der normale dødelige ikke har adgang, beklager. Om du ser noen sider tilbake har jeg en guide hvordan man får adgang til det tredje univers og naturen. Fri i naturen. Ser ut til at jeg allerede har entret det tredje univers altså. Det var en tøff reise, men når jeg ankom, og var i mål, var det helt klart verdt det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Alle venninnene mine er dødsheite og fantastiske. Bare si hvilken landsdel du vil hu skal være fra, så sender jeg ho i posten. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Nei, men min mor er i det tredje univers. Der normale dødelige ikke har adgang, beklager. Om du ser noen sider tilbake har jeg en guide hvordan man får adgang til det tredje univers og naturen. Fri i naturen. Ser ut til at jeg allerede har entret det tredje univers altså. Det var en tøff reise, men når jeg ankom, og var i mål, var det helt klart verdt det. Du er min bror, du vil alltid vende tilbake. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg liker ikke at du deler meg opp hedvig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skjer det noe spennende her da Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skjer det noe spennende her da Vi tøser på høyt nivå visst. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Skjer det noe spennende her da Skal vi sove i samme seng? Er så kaldt å sove alene. Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg