Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det MÅ vi ha! Kan vi kjøpe dette også? Trengs ikke. Tante Anfall spanderer Verdens kuleste tante. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Du er genial Slimda Takk takk, men smisking vil ikke få meg til å ikke prioritere Hedvig. Hun er bare mye, mye bedre enn deg. Du vet ikke hva jeg er i stand til å gjøre! Hat over star wars. 10/10 Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du er genial Slimda Takk takk, men smisking vil ikke få meg til å ikke prioritere Hedvig. Hun er bare mye, mye bedre enn deg. Du vet ikke hva jeg er i stand til å gjøre! Eller enda verre: Han ER det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Trengs ikke. Tante Anfall spanderer Tante Anfall har allerede vist seg som en flink gavegiver! For noen måneder siden så jeg to random stormtroopers krysse en vei i Trondheim. Det var litt rart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg vil ikke vite det heller. Jeg bryr meg bare om min forlovede. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg vil ikke vite det heller. Jeg bryr meg bare om min forlovede. Takk, pus. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 For noen måneder siden så jeg to random stormtroopers krysse en vei i Trondheim. Det var litt rart. Det hadde vært litt morsomt med slik drakt, når jeg tenker meg om. Men er fryktelig dyrt, egentlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Verdens kuleste tante. Jeg vet. Du må ta en prat med niesen min, selv om jeg tror hun er overbevist allerede Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg vil ikke vite det heller. Jeg bryr meg bare om min forlovede. Takk, pus. Hysj da, Anfall har ikke fått vite det ennå! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har du tatt over rollen for Datasmurf, Slimda? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Jeg vil ikke vite det heller. Jeg bryr meg bare om min forlovede. Takk, pus. Har du tatt av forlovelsesringen jeg satt på fingern din? Muffins kan være prest. Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Verdens kuleste tante. Jeg vet. Du må ta en prat med niesen min, selv om jeg tror hun er overbevist allerede Åh, får niesen din prate med skumle personer på internett? Har du tatt over rollen for Datasmurf, Slimda? Han spurte om jeg kunne "fille inn". Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hadde mye prestetrening i russetida kvitto. I see Slimda, har ikke sett han her i det siste. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) du fyller de fleste hull. Muffins, sørg for å gi oss det hellige element Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tante Anfall har allerede vist seg som en flink gavegiver! For noen måneder siden så jeg to random stormtroopers krysse en vei i Trondheim. Det var litt rart. Oh yeah. Jeg SKAL ha sånn når jeg blir rik en gang. Må være perfekt å bruke når en er på julehandel i byn osv. Har du tatt over rollen for Datasmurf, Slimda? Hvordan kan du sammenligne de to? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 du fyller de fleste hull. Guilty as charged. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Hvor er smurfen min? Gidder ikke å diskutere med dere skitne folk, pest sier jeg! Dere kommer til helvetet, og vil aldri oppleve himmelen og naturen. Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har du tatt over rollen for Datasmurf, Slimda? Hvordan kan du sammenligne de to? Vi er begge 86-modeller, vi er begge datanerder, og... Hmm... Vi har begge brukere på diskusjon.no. Gidder ikke å diskutere med dere skitne folk, pest sier jeg! Dere kommer til helvetet, og vil aldri oppleve himmelen og naturen. Jeg har opplevd himmelen. Var rimelig kjedelig, så kom tilbake hit. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Dere er begge mindreverdige. Du har ikke opplevd min himmel, i det tredje univers. Min spirituelle verden er ikke slik som deres dødelige. Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg