Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Må du ikke tenke på. Jeg dropper 2 pounds.

wat

Hedvig: evt har husverten montert kameraer bak enveis speilene på soverommet og badet. Sjekk etter rare lyder bak veggen neste gang du dusjer

Du skulle ikke si noe da :ph34r:

Jeg har allerede fått invitasjon i posten :)

Skal si han er tidlig ute med forberedelsene. Men hvis du skal komme på besøk så vil jeg heller være ved bevissthet :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh, så irriterende når jeg ser en skuespiller i en film, og så husker jeg at jeg har sett henne i en annen film, men husker ikke hvilken. Så må jeg ta en pause fra filmen for å søke opp hvor jeg har sett henne før.

... og jeg måtte ta pause for å skrive denne forumposten også. >_>

Lenke til kommentar

Skal si han er tidlig ute med forberedelsene. Men hvis du skal komme på besøk så vil jeg heller være ved bevissthet :whistle:

Ja, du må jo slippe oss inn i huset først...

Det er min jobb. Fornøyd bare jeg får se på og slikke opp restene jeg.
Lenke til kommentar

Ahh, så irriterende når jeg ser en skuespiller i en film, og så husker jeg at jeg har sett henne i en annen film, men husker ikke hvilken. Så må jeg ta en pause fra filmen for å søke opp hvor jeg har sett henne før.

haha bra jeg ikke er aleine om å gjøre sånt :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

"Men maaammma daa, de mobber meg på internetz"

" Det går bra kjære gullklumpen min *nuss nuss*"

Standard prosedyre før du legger deg?

Det er det som er problemet nå til dags! Med det derre internett og alt. Nå er det ikke monsteret under senga eller hufsa som gjemmer seg i skapet. Det er disse frekke folkene på internett! Og hva skal man si til sånt? Ikke rart foreldre får problemer! :no:

Lenke til kommentar

Carey Mulligan?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...