Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Må du ikke tenke på. Jeg dropper 2 pounds. wat Hedvig: evt har husverten montert kameraer bak enveis speilene på soverommet og badet. Sjekk etter rare lyder bak veggen neste gang du dusjer Du skulle ikke si noe da Jeg har allerede fått invitasjon i posten Skal si han er tidlig ute med forberedelsene. Men hvis du skal komme på besøk så vil jeg heller være ved bevissthet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Sikker på det? Jeg brukte å holde blokkfløyta fast i munnen med å bite på munnstykket... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ahh, så irriterende når jeg ser en skuespiller i en film, og så husker jeg at jeg har sett henne i en annen film, men husker ikke hvilken. Så må jeg ta en pause fra filmen for å søke opp hvor jeg har sett henne før. ... og jeg måtte ta pause for å skrive denne forumposten også. >_> Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skal si han er tidlig ute med forberedelsene. Men hvis du skal komme på besøk så vil jeg heller være ved bevissthet Ja, du må jo slippe oss inn i huset først... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei zeromac Jeg og Slimda skal på date i morgen, ikke si det til ham. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skal si han er tidlig ute med forberedelsene. Men hvis du skal komme på besøk så vil jeg heller være ved bevissthet Ja, du må jo slippe oss inn i huset først... Det er min jobb. Fornøyd bare jeg får se på og slikke opp restene jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jammen jeg skal på date med Hedvig i morgen! Vi skal shoppe babyklær! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Husk antibac. Ditcher du meg for hedvig? Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 'ello! Klarte ikke holde meg borte fra forumet så lenge. Liten forumaholic right here. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ahh, så irriterende når jeg ser en skuespiller i en film, og så husker jeg at jeg har sett henne i en annen film, men husker ikke hvilken. Så må jeg ta en pause fra filmen for å søke opp hvor jeg har sett henne før. ... og jeg måtte ta pause for å skrive denne forumposten også. >_> haha bra jeg ikke er aleine om å gjøre sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 "Men maaammma daa, de mobber meg på internetz" " Det går bra kjære gullklumpen min *nuss nuss*" Standard prosedyre før du legger deg? Det er det som er problemet nå til dags! Med det derre internett og alt. Nå er det ikke monsteret under senga eller hufsa som gjemmer seg i skapet. Det er disse frekke folkene på internett! Og hva skal man si til sånt? Ikke rart foreldre får problemer! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Jammen jeg skal på date med Hedvig i morgen! Vi skal shoppe babyklær! Jeg så en body med Star Wars-motiv som passa for ettåringer. Den må vi skaffe oss! Endret 6. januar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ahh, så irriterende når jeg ser en skuespiller i en film, og så husker jeg at jeg har sett henne i en annen film, men husker ikke hvilken. Så må jeg ta en pause fra filmen for å søke opp hvor jeg har sett henne før. ... og jeg måtte ta pause for å skrive denne forumposten også. >_> Carey Mulligan? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er min jobb. Fornøyd bare jeg får se på og slikke opp restene jeg. AHA! Visste jeg hadde sett bilde av deg før! 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) 'ello! Klarte ikke holde meg borte fra forumet så lenge. Liten forumaholic right here. Klarte du ikke å holde deg unda meg, jeg rødmer Anfall, var snakk om Kammizez nå daaa. Du er genial Slimda Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg så en body med Star Wars-motiv som passa for ettåringer. Den må vi skaffe oss! :gisp: Det MÅ vi ha! Kan vi kjøpe dette også? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 NEi, nå har jeg tømt to store glass vin. På tide å pusse tannebisser og legge seg. Dere får drømme vått. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Hat over star wars. NEi, nå har jeg tømt to store glass vin. På tide å pusse tannebisser og legge seg. Dere får drømme vått. Skal drømme for deg også Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du er genial Slimda Takk takk, men smisking vil ikke få meg til å ikke prioritere Hedvig. Hun er bare mye, mye bedre enn deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det MÅ vi ha! Kan vi kjøpe dette også? Trengs ikke. Tante Anfall spanderer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg