L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Så omtenksomt av deg Jeg vet. Årets romantiker, det er meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvor mye? Alt for billig, når man tenker over at de får æren av å bo vegg i vegg med meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ey, hybeln ved siden av meg er til leie jo. Skal få ny nabo. Skummelt. Tenkte jeg ikke skulle si noe før jeg stod på døra... Putt den i signaturen da vel. Hmm, kanskje... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Alt for billigPasser godt med naboskapet da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Roses are red. Lemons are sour. Open your legs and give me an hour. Er det alt du tror vi er verdt? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tenkte jeg ikke skulle si noe før jeg stod på døra... Haha. Utleier leier bare til jenter av en eller annen grunn. Vi er visst roligere? Alt for billigPasser godt med naboskapet da. ANFALL! Se hva han skriver til meg!!! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Svelge og suge samtidlig? Jeg klarer det ikke. Har du prøvd å holde hodet godt bakover? Jeg lener meg forover for å nyte smaken lengst mulig. Du er den eneste Anfall som har kommet så langt, men som jeg sa så jeg deg aldri. Buketten med roser kastet jeg, og presangen brant jeg Roses are red. Lemons are sour. Open your legs and give me an hour. Er det alt du tror vi er verdt? Så respektløst! :O Vis respekt ditt uskikkelige monster slimda! Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skjønner ikke meg på Slimda, er det standard for jenter på 15 år å være så usaklige? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dere er en gjeng uskikkelige tøser, alle sammen. Dere fortjener smekk på baken/pungen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Er det alt du tror vi er verdt? Hva? Er det galt også nå? En helt time kontinuerlig tilfredsstillelse? Er det ikke nok akkurat der og da? Haha. Utleier leier bare til jenter av en eller annen grunn. Vi er visst roligere? Utleieren har tydeligvis ikke hatt noen vill kjæreste (om mann) eller er veldig rolig selv (om kvinne) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi er visst roligere? De skulle bare visst ANFALL! Se hva han skriver til meg!!! Jeg ser det. han skal få smekk på pungen for den der. Du er den eneste Anfall som har kommet så langt, men som jeg sa så jeg deg aldri. Buketten med roser kastet jeg, og presangen brant jeg Tror jeg ikke noe på, du kunne i det minste sendt melding. Ikke min feil at jeg sovna fra hele greia. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skjønner ikke meg på Slimda, er det standard for jenter på 15 år å være så usaklige? Det er standard, ja. Kan ikke noe for at jeg er født slik. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva? Er det galt også nå? En helt time kontinuerlig tilfredsstillelse? Er det ikke nok akkurat der og da? Det er 58,5 minutter lenger enn det jeg klarer så jeg skjønner ikke hvorfor hu er så muggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva? Er det galt også nå? En helt time kontinuerlig tilfredsstillelse? Er det ikke nok akkurat der og da? Det er aldri nok. ALDRIIIIIII! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dere er en gjeng uskikkelige tøser, alle sammen. Dere fortjener smekk på baken/pungen. Aner ikke hva du snakker om, men de burde skamme seg! Slik oppførsel tolererer vi ikke. Skjønner ikke meg på Slimda, er det standard for jenter på 15 år å være så usaklige? Hei muffins Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Skjønner ikke meg på Slimda, er det standard for jenter på 15 år å være så usaklige? Det er standard, ja. Kan ikke noe for at jeg er født slik. It's gønna be alright. Skjønner ikke meg på Slimda, er det standard for jenter på 15 år å være så usaklige? Hei muffins Halla titty. Hvorfor har du skifta navn? Dårlig rykte? Endret 6. januar 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg spilte piano som liten, og jeg taster ofte på tastaturet som voksen. Dette gjør at mine fingre er presisjonsverktøy av ypperste grad. Kan ikke forstå hva man ikke liker med det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skjønner ikke meg på Slimda, er det standard for jenter på 15 år å være så usaklige? Det er standard, ja. Kan ikke noe for at jeg er født slik. It's gønna be alright. :love: Du er søtere enn sukker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva? Er det galt også nå? En helt time kontinuerlig tilfredsstillelse? Er det ikke nok akkurat der og da? Det er aldri nok. ALDRIIIIIII! Nåja, bare vent, plutselig besvimer du. Da har du fått nok. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kjenner mine behov kommer til når muffins entrer tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg