Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Der skal jeg lese for henne med erotisk stemme til jeg enten får henne så tent at hu gir meg årets blowjob eller hu sovner. He-hey, uansett så får du deg noe! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Og folk sier personer på nettet ikke er hyggelige. Jeg blir jo helt rørt av alle som vil hjelpe meg og Anfall Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) L4r5, du kan jo finne på ting når hun sover? Sikkert vill i søvne også. Endret 5. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 L4r5 er en løgner Vet du hva jeg gjør med løgnere? Faller pladask for dem og gir dem alle de jordlige goder du kan? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nei, jeg pisker dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 He-hey, uansett så får du deg noe! Jeg vet. Win-win...Men om hu holder seg våken får hu velge høl sjøl. Nei, jeg pisker dem. Flørten... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Da får jeg være kameramann da, men jeg er litt skjev så... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Og folk sier personer på nettet ikke er hyggelige. Jeg blir jo helt rørt av alle som vil hjelpe meg og Anfall Man gjør jo alt man kan for vakre unge piker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Da får jeg være kameramann da, men jeg er litt skjev så... Du gir deg ikke med flørtinga du. Hvis ikke du gir deg snart så får du værsågod å stille opp. Man gjør jo alt man kan med unge piker Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Egentlig øver folk her inne seg på å be meg ut på date, men ingen tørr. jeg kan bruke zoom knappen, er flink med den. Endret 5. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Og la ham laste opp bilder av det etterpå. I diverse pussige posisjoner. Du er mer kinky enn jeg trodde Vi snakker mentale problemer her. En mental eksplosjon, som løser deg fra mange av dine hverdagslige problemer, og gir deg en indre tilfredsstillelse. Jeg fant nemlig en fin liten bilde-guide på hvordan man fremprovoserte denne handlingen hos yrkesaktive kvinner av perfekt alder. Fortell Dette er seriøse problemer som krever skikkelig behandling, men jeg blir mer og mer sikker på at du er rett mann å gå til. A Letter to anfall And I dream at night Without you by my side When I dream I try To keep you on my mind Aaaaaaw Nå er det over til mer dirty dikt, så vinner du nok hjertet mitt til slutt. Hallooo! Det er jeg som STÅR på. Dessuten... Jeg lagde epic frokost til henne og venter fremdeles på belønning. Så nå tror jeg at jeg drar henne med inn på rommet. Der skal jeg lese for henne med erotisk stemme til jeg enten får henne så tent at hu gir meg årets blowjob eller hu sovner. NEVAR! Jeg skal sitte og tøse her i hele natt, tenk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 NEVAR! Jeg skal sitte og tøse her i hele natt, tenk! Dere kvinnfolk skryter av at dere kan multitaske. Så bevis det. Egentlig øver folk her inne seg på å be meg ut på date, men ingen tørr. Keep telling yourself that. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Svelge og suge samtidlig? Jeg klarer det ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Man gjør jo alt man kan med unge piker Og her prøvde jeg å være litt subtil... Fortell Dette er seriøse problemer som krever skikkelig behandling, men jeg blir mer og mer sikker på at du er rett mann å gå til. Absolutt, jeg har langt erfaring innenfor slike emner som dette, men jeg har en relativt stiv pris, som ikke alle er i stand til å håndtere uten assistanse. Men siden det er snakk om to kvinner, burde det ikke være noe som helst problemer med dette. Aaaaaaw Nå er det over til mer dirty dikt, så vinner du nok hjertet mitt til slutt. Roses are red. Lemons are sour. Open your legs and give me an hour. Bedre? NEVAR! Jeg skal sitte og tøse her i hele natt, tenk! Quote of the year. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Og folk sier personer på nettet ikke er hyggelige. Jeg blir jo helt rørt av alle som vil hjelpe meg og Anfall Jeg vet, får tårer i øynene her. Nei, jeg pisker dem. Fortell! Jeg vet. Win-win... Men om hu holder seg våken får hu velge høl sjøl. Så omtenksomt av deg Egentlig øver folk her inne seg på å be meg ut på date, men ingen tørr. jeg kan bruke zoom knappen, er flink med den. Jeg bad deg jo på date ved andedammen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Svelge og suge samtidlig? Jeg klarer det ikke. Har du prøvd å holde hodet godt bakover? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ey, hybeln ved siden av meg er til leie jo. Skal få ny nabo. Skummelt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Quote of the year. Putt den i signaturen da vel. Ey, hybeln ved siden av meg er til leie jo. Skal få ny nabo. Skummelt. Hvor mye? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg kan å svelge uten å svelge. Veldig nyttig når jeg skal drikke store mengder væske. Kan sikkert lære bort til noen av jentene om de ønsker å videreføre denne kunnskapen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Svelge og suge samtidlig? Jeg klarer det ikke. Easy peasy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg