Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Anfall<3 har savnet deg i hele mitt liv! Hvordan har det gått med deg? Her vel Det har ikke gått enda Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kan jeg også hjelpe dere å komme dere igjennom problemene? Det er viktig å kunne få penetrert de problemene her, slik de forsvinner med en eksplosjon. :!: Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Anfall<3 har savnet deg i hele mitt liv! Hvordan har det gått med deg? Her vel Det har ikke gått enda Håper at dagen din blir fortreffelig. Du må være snill med L4r5. Han har sine behov han også, så la han få gå med latex-klærne sine. For min skyld Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Limp Bizkit er forresten slang-ord for "sædkjeks", et initiation-rituale i idiotiske frathouses i USA, der alle skal runke homoerotisk på en kjeks, og den håpefulle skal spise kjeksen med sæd på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er vel Anfall som burde få litt tilfredsstilte behov. Hun står alt for mye på. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er opptatt om dagen. Men er ikke du Manchester United-supporter? Så du kampen voldtekten i går? Dessverre, ja. Det var deprimerende saker. Jeg valgte å ikke jobbe fordi jeg skulle se den jævla kampen. Jeg kastet bort 700 kr. for å bli deprimert! Fine mål though, det skal du ha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 DE ER IKKE NATULIGE! Du har problemer! Men jeg er her alltid for deg! Vi kan komme oss gjennom dette sammen! Skal vi opprette støttegruppe sammen? Nei, jeg liker det litt mer intimt. Tror vi to klarer oss ganske bra alene Kan jeg også hjelpe dere å komme dere igjennom problemene? Det er viktig å kunne få penetrert de problemene her, slik de forsvinner med en eksplosjon. Kanskje. Du må gjennom en test først. Og hvor skulle den ekspolsjonen vært, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Limp Bizkit er forresten slang-ord for "sædkjeks", et initiation-rituale i idiotiske frathouses i USA, der alle skal runke homoerotisk på en kjeks, og den håpefulle skal spise kjeksen med sæd på. Din tilfeldige kunnskap er både interessant og skummel. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Håper at dagen din blir fortreffelig. Du må være snill med L4r5. Han har sine behov han også, så la han få gå med latex-klærne sine. For min skyld Og la ham laste opp bilder av det etterpå. I diverse pussige posisjoner. Nei, jeg liker det litt mer intimt. Tror vi to klarer oss ganske bra alene Mente selvfølgelig en tomanns-støttegruppe. Muligens med innspill av Slimda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kanskje. Du må gjennom en test først. Og hvor skulle den ekspolsjonen vært, om jeg tør spørre? Vi snakker mentale problemer her. En mental eksplosjon, som løser deg fra mange av dine hverdagslige problemer, og gir deg en indre tilfredsstillelse. Jeg fant nemlig en fin liten bilde-guide på hvordan man fremprovoserte denne handlingen hos yrkesaktive kvinner av perfekt alder. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Dessverre, ja. Det var deprimerende saker. Jeg valgte å ikke jobbe fordi jeg skulle se den jævla kampen. Jeg kastet bort 700 kr. for å bli deprimert! Fine mål though, det skal du ha. Deilig! Herregud for en kamp det var. Dette har jeg og andre Newcastle-supportere ventet ti år på. Fy faen! De to første målene var pur klasse. Gud bedre meg! Nei, det var virkelig morsomt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Limp Bizkit er forresten slang-ord for "sædkjeks", et initiation-rituale i idiotiske frathouses i USA, der alle skal runke homoerotisk på en kjeks, og den håpefulle skal spise kjeksen med sæd på. Din tilfeldige kunnskap er både interessant og skummel. Se for deg 10 fratboys stå og fappe i ring på en kjeks, mens de ser på volleyball-scenen i Top Gun. Så har du rette bildet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 A Letter to anfall And I dream at night Without you by my side When I dream I try To keep you on my mind A letter til dere andre hei, sei, jeg liker kakedeig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Mente selvfølgelig en tomanns-støttegruppe. Muligens med innspill av Slimda. Journalfører H-mark, at your service. *stå i rett* Se for deg 10 fratboys stå og fappe i ring på en kjeks, mens de ser på volleyball-scenen i Top Gun. Så har du rette bildet. Jeg har ikke sett Top Gun, men jeg vil anta at scenen er pen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Håper at dagen din blir fortreffelig. Du må være snill med L4r5. Han har sine behov han også, så la han få gå med latex-klærne sine. For min skyld Og la ham laste opp bilder av det etterpå. I diverse pussige posisjoner. Nei, jeg liker det litt mer intimt. Tror vi to klarer oss ganske bra alene Mente selvfølgelig en tomanns-støttegruppe. Muligens med innspill av Slimda. Føler meg utestengt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er vel Anfall som burde få litt tilfredsstilte behov. Hun står alt for mye på. Hallooo! Det er jeg som STÅR på. Dessuten... Jeg lagde epic frokost til henne og venter fremdeles på belønning. Så nå tror jeg at jeg drar henne med inn på rommet. Der skal jeg lese for henne med erotisk stemme til jeg enten får henne så tent at hu gir meg årets blowjob eller hu sovner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Håper at dagen din blir fortreffelig. Du må være snill med L4r5. Han har sine behov han også, så la han få gå med latex-klærne sine. For min skyld Den er jo snart over. Han bare lyger, han går ikke med de, selv om jeg ber han. Er vel Anfall som burde få litt tilfredsstilte behov. Hun står alt for mye på. Javel? Mente selvfølgelig en tomanns-støttegruppe. Muligens med innspill av Slimda. Det kan jeg heller være med på. Eller Lars. Han er veldig god å støtte seg til med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Føler meg utestengt Det kan jo selvfølgelig noen ganger hende vi trenger litt profesjonell hjelp utenfra fra andre og. En sjelden gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det kan jeg heller være med på. Eller Lars. Han er veldig god å støtte seg til med jevne mellomrom. Jeg kan støte dere gjennom harde tider. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 L4r5 er en løgner Vet du hva jeg gjør med løgnere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg