Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viil? Det må jeg innrømme at jeg aldri har hørt før!

Men Hauk var kult!

Men jeg vil ha tre unger, går det greit? :love:

Det er ganske sjeldent. Var ei jente i klassen min på barneskolen som het det. Det er fint.

Men jeg har jo ikke et tredje navn :(

Lenke til kommentar

Swell, jeg har babynavna klare!! Viil hvis det blir jente, og Hauk om det er gutt!

Viil? Det må jeg innrømme at jeg aldri har hørt før!

Men Hauk var kult!

Men jeg vil ha tre unger, går det greit? :love:

Jeg vil ha en. Slipper å skade så mange sinn vet du...

Lenke til kommentar
Det er ganske sjeldent. Var ei jente i klassen min på barneskolen som het det. Det er fint.

Men jeg har jo ikke et tredje navn :(

Det går fint. Det tar jo 9 måneder før førstemann er ute, og så tar det ca 1 år til før nestemann kommer. Burde klare å finne et tredje navn på 2-3 år.

Lenke til kommentar

Noen som har gode erfaringer med å ignorere problemer til de forsvinner av seg selv?

Masse. De blir helt borte. Det skjer automagisk.

Det er det jeg håper på. Det er alternativet som krever minst fra min side, så fint om problemene forsvinner om jeg bare lukker øyene og holder for ørene.

Lenke til kommentar

Det går fint. Det tar jo 9 måneder før førstemann er ute, og så tar det ca 1 år til før nestemann kommer. Burde klare å finne et tredje navn på 2-3 år.

Kan vi ikke ordne at du går gravid i stedet for meg? Du vet, sånn som Arnold i den filmen.

Jeg fikk høre stønning fra en døv kvinne idag. Det var lettere... komisk...

Nå lurer jeg veldig på hvilken setting det var i.

Lenke til kommentar

Kan vi ikke ordne at du går gravid i stedet for meg? Du vet, sånn som Arnold i den filmen.

Jeg fikk høre stønning fra en døv kvinne idag. Det var lettere... komisk...

Nå lurer jeg veldig på hvilken setting det var i.

_Hedvig

Din perverse gris.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...