L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Noen som har gode erfaringer med å ignorere problemer til de forsvinner av seg selv? Masse. De blir helt borte. Det skjer automagisk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg vil ha orgie i Bergen. Vi kom jo frem til for ei stund sida at forumtreff = orgie. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Swell, jeg har babynavna klare!! Viil hvis det blir jente, og Hauk om det er gutt! Viil? Det må jeg innrømme at jeg aldri har hørt før! Men Hauk var kult! Men jeg vil ha tre unger, går det greit? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg vil ha orgie i Bergen. Vi kom jo frem til for ei stund sida at forumtreff = orgie. Så kom da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Sist forumtreff i bergen ble ikke noe særlig til orgie. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Noen som har gode erfaringer med å ignorere problemer til de forsvinner av seg selv? Det er sjelden jeg gjør noe annet... Funker veldig fint. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Viil? Det må jeg innrømme at jeg aldri har hørt før! Men Hauk var kult! Men jeg vil ha tre unger, går det greit? Det er ganske sjeldent. Var ei jente i klassen min på barneskolen som het det. Det er fint. Men jeg har jo ikke et tredje navn Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Swell, jeg har babynavna klare!! Viil hvis det blir jente, og Hauk om det er gutt! Viil? Det må jeg innrømme at jeg aldri har hørt før! Men Hauk var kult! Men jeg vil ha tre unger, går det greit? Jeg vil ha en. Slipper å skade så mange sinn vet du... Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ikke skumlere enn meg. Jeg er 1.90 høy, med skjegg. Jeg er 1.89. 20cm. 20cm hva? Ølmage? Uff, stakkars... Du vet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Så kom da. Men stønning på bergensk høres ikke så fristende ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det er ganske sjeldent. Var ei jente i klassen min på barneskolen som het det. Det er fint. Men jeg har jo ikke et tredje navn Det går fint. Det tar jo 9 måneder før førstemann er ute, og så tar det ca 1 år til før nestemann kommer. Burde klare å finne et tredje navn på 2-3 år. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Nei vi vet ikke, utdyp deg. Hun liker sikkert ikke stønningen din l4r5 "Wæææææ Wææææ Wæææ æ æ frå bæææærgeeeeeæææn". Endret 5. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Noen som har gode erfaringer med å ignorere problemer til de forsvinner av seg selv? Masse. De blir helt borte. Det skjer automagisk. Det er det jeg håper på. Det er alternativet som krever minst fra min side, så fint om problemene forsvinner om jeg bare lukker øyene og holder for ørene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Så kom da. Men stønning på bergensk høres ikke så fristende ut. Vi er ikke bare bergensere i Bergen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg fikk høre stønning fra en døv kvinne idag. Det var lettere... komisk... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det går fint. Det tar jo 9 måneder før førstemann er ute, og så tar det ca 1 år til før nestemann kommer. Burde klare å finne et tredje navn på 2-3 år. Kan vi ikke ordne at du går gravid i stedet for meg? Du vet, sånn som Arnold i den filmen. Jeg fikk høre stønning fra en døv kvinne idag. Det var lettere... komisk... Nå lurer jeg veldig på hvilken setting det var i. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nå skal jeg se Drive. Noen som vil se med meg? Er litt lonely. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det går fint. Det tar jo 9 måneder før førstemann er ute, og så tar det ca 1 år til før nestemann kommer. Burde klare å finne et tredje navn på 2-3 år. Kan vi ikke ordne at du går gravid i stedet for meg? Du vet, sånn som Arnold i den filmen. Jeg fikk høre stønning fra en døv kvinne idag. Det var lettere... komisk... Nå lurer jeg veldig på hvilken setting det var i. _Hedvig Din perverse gris. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nå skal jeg se Drive. Noen som vil se med meg? Er litt lonely. INGEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg