dysfunctional Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ja, er du gæren. Ville aldri blitt ekte vestlending! Østlandet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Du kommer fra den delen i Norge vi på vestlandet og i Nord kaller søppel/skrot/ekkelt. Mens dere kommer fra den delen vi i Oslo kaller subsidiert eller innavlet. OH NO HE DIDN'T? OH YES, I THINK HE JUST DID, MADDAFAKKAS. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Du er jo på østlandet fortsatt, er du ikke? Kom til Oslo en dag før du stikker, så ordner jeg prøvelokaler, potetgullvarianter og pepsi til deg. Er det, men reiser til York på søndag, og frem til det har jeg besøk i heimen Synes du kan fortsette å planlegge det, så gjennomføres det i vinterferien!! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Kjenner at noe døde inni meg nå. Hedvig, du husker hva jeg sa! Gaffa,tau og eple er noen av tingene som vil ha kontakt med deg i "vinterferien". Endret 5. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ja, er du gæren. Ville aldri blitt ekte vestlending! Østlandet Østlandet, plassen hvor ingen kan kjøre bil, folk drukner når det begynner å duskregne, og oppfører seg snobbete. Yes! Mens dere kommer fra den delen vi i Oslo kaller subsidiert eller innavlet. OH NO HE DIDN'T? OH YES, I THINK HE JUST DID, MADDAFAKKAS. Har ikke du ei Thai-hore å leke med? /shoo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har ikke du ei Thai-hore å leke med? /shoo Jeg er da slettes ingen thaihore! Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Skal vi prøve og se om denne teorien holder (potet)gull? Haha :!: Eksen min nekta alltid å kysse meg etter at jeg hadde spist frokost (kaviar på skiva). Skjønner ham godt. Akkurat som jeg nekta når han hadde spist reker. Så, du prøver å gi signal? Du er singel med andre ord? Førstemann til mølla. Skikkelig kvinnfolk dette! Duger du på kjøkkenet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er det, men reiser til York på søndag, og frem til det har jeg besøk i heimen Synes du kan fortsette å planlegge det, så gjennomføres det i vinterferien!! Høres absolutt ut som en plan. Gi meg dato, så fikser jeg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) haha L4r5: Vi får late som, ta på deg latexklærne dine er du snill. Lader: Trodde du hadde dame? Endret 5. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har ikke du ei Thai-hore å leke med? /shoo Jeg er da slettes ingen thaihore! Åh beklager, så ikke deg bak all sminken... Thaigirl or ladyboy? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Heilage olav, tror jeg må bruke natten på dass. Har vært helt graut i magen i hele kveld, triste saker. Hvordan er det med egenmeldinger og sånn? Driver å er litt smånervøs for å bruke en egenmelding på noe så "bedritent" som dette om det er sånn at man "kun" har 4 perioder i året. Men er det bare et lovpålagt minimumskrav og arbeidsgiver kan tillate flere? Om det er en fastsatt grense så får jeg vel bare bite i det sure eple. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Så, du prøver å gi signal? Du er singel med andre ord? Førstemann til mølla. Skikkelig kvinnfolk dette! Duger du på kjøkkenet? Øy, øy, øy, les forrige side. Vi er forlovet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kjenner at noe døde inni meg nå. Hedvig, du husker hva jeg sa! Gaffa,tau og eple er noen av tingene som vil ha kontakt med deg i "vinterferien". Er det negativt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Heilage olav, tror jeg må bruke natten på dass. Har vært helt graut i magen i hele kveld, triste saker. Hvordan er det med egenmeldinger og sånn? Driver å er litt smånervøs for å bruke en egenmelding på noe så "bedritent" som dette om det er sånn at man "kun" har 4 perioder i året. Men er det bare et lovpålagt minimumskrav og arbeidsgiver kan tillate flere? Om det er en fastsatt grense så får jeg vel bare bite i det sure eple. Er du uggen, så er du uggen. Er du smittefarlig og/eller ikke i stand til å fullføre arbeidet, tar du ut egenmelding. Om det er fordi du har blitt påkjørt, eller fordi magen er litt uenig med deg er totalt irrelevant. Egenmelding må skrives uansett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Så, du prøver å gi signal? Du er singel med andre ord? Førstemann til mølla. Skikkelig kvinnfolk dette! Duger du på kjøkkenet? Altså, du har jo (halvveis?) dame nå. Jeg duger til noen ting på kjøkkenet.... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er det negativt? Når det inkluderer ham, ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kjenner at noe døde inni meg nå. Hedvig, du husker hva jeg sa! Gaffa,tau og eple er noen av tingene som vil ha kontakt med deg i "vinterferien". Er det negativt? Tilgi ham, for han er ung. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 haha L4r5: Vi får late som, ta på deg latexklærne dine er du snill. Lader: Trodde du hadde dame? Har dame, var vell egentlig ment til dere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er det negativt? Når det inkluderer ham, ja. Hva vet du om det, ingen av mine ofre har sluppet ut i live jeg har da aldri gjort en flue fortredent? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 L4r5: Vi får late som, ta på deg latexklærne dine er du snill. Anfall lar meg ikke låne dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg