Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er jo på østlandet fortsatt, er du ikke? Kom til Oslo en dag før du stikker, så ordner jeg prøvelokaler, potetgullvarianter og pepsi til deg. :tease:

Er det, men reiser til York på søndag, og frem til det har jeg besøk i heimen :p Synes du kan fortsette å planlegge det, så gjennomføres det i vinterferien!!

Lenke til kommentar

Ja, er du gæren. Ville aldri blitt ekte vestlending!

Østlandet :love:

Østlandet, plassen hvor ingen kan kjøre bil, folk drukner når det begynner å duskregne, og oppfører seg snobbete. Yes!

Mens dere kommer fra den delen vi i Oslo kaller subsidiert eller innavlet.

OH NO HE DIDN'T? OH YES, I THINK HE JUST DID, MADDAFAKKAS.

Har ikke du ei Thai-hore å leke med? /shoo

Lenke til kommentar

Skal vi prøve og se om denne teorien holder (potet)gull?

Haha :!:

Eksen min nekta alltid å kysse meg etter at jeg hadde spist frokost (kaviar på skiva). Skjønner ham godt. Akkurat som jeg nekta når han hadde spist reker.

Så, du prøver å gi signal? Du er singel med andre ord? Førstemann til mølla. Skikkelig kvinnfolk dette! Duger du på kjøkkenet?

Lenke til kommentar

Heilage olav, tror jeg må bruke natten på dass. Har vært helt graut i magen i hele kveld, triste saker.

Hvordan er det med egenmeldinger og sånn? Driver å er litt smånervøs for å bruke en egenmelding på noe så "bedritent" som dette om det er sånn at man "kun" har 4 perioder i året. Men er det bare et lovpålagt minimumskrav og arbeidsgiver kan tillate flere? Om det er en fastsatt grense så får jeg vel bare bite i det sure eple.

Lenke til kommentar

Heilage olav, tror jeg må bruke natten på dass. Har vært helt graut i magen i hele kveld, triste saker.

Hvordan er det med egenmeldinger og sånn? Driver å er litt smånervøs for å bruke en egenmelding på noe så "bedritent" som dette om det er sånn at man "kun" har 4 perioder i året. Men er det bare et lovpålagt minimumskrav og arbeidsgiver kan tillate flere? Om det er en fastsatt grense så får jeg vel bare bite i det sure eple.

Er du uggen, så er du uggen. Er du smittefarlig og/eller ikke i stand til å fullføre arbeidet, tar du ut egenmelding. Om det er fordi du har blitt påkjørt, eller fordi magen er litt uenig med deg er totalt irrelevant. Egenmelding må skrives uansett.

Lenke til kommentar

Så, du prøver å gi signal? Du er singel med andre ord? Førstemann til mølla. Skikkelig kvinnfolk dette! Duger du på kjøkkenet?

Altså, du har jo (halvveis?) dame nå.

Jeg duger til noen ting på kjøkkenet....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...