j-- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Ja, og når man først finner dem så er dem enten fjernet fra serveren eller så går det i 2kb/s. Asus suger på det der Asus sine FTP-servere har alltid vært sirup. Selv de forskjellige mirrorene pleier å være treige ._. Endret 4. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg sovnet med webcamet på i natt. Småflaut. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg sovnet med webcamet på i natt. Småflaut. Mens du viste pupp da eller? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) god morgen folkens P: har foresten fått tak i bruker med full tilgang på alt nå Endret 4. mars 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 god morgen folkens P: har foresten fått tak i bruker med full tilgang på alt nå Morn du! Hehe det er bra, surfing på gang! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg sovnet med webcamet på i natt. Småflaut. Har jeg gjort noen ganger også, to tre ganger ihvertfall. Moro det da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Pinlig, Pepsi. Men jeg er visst søt når jeg sover. P: Jeg gjorde ikke det, nei. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 P: Jeg gjorde ikke det, nei. Nei, men vis du hadde gjort det, så ahdde han vært der å sovet ved siden av deg! Istedenfor å bare glodd på deg på cam som en creepy stalker som skal drepe deg og selge alle organene dine. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det flere enn meg som bare må spise matpakka si før lunchtid? Har nå spist 8 skiver siden 7.30 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det flere enn meg som bare må spise matpakka si før lunchtid? Har nå spist 8 skiver siden 7.30 Jeg har ikke spist en ting siden jeg stod opp... Må opp å ete litt snart tror e Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det flere enn meg som bare må spise matpakka si før lunchtid? Har nå spist 8 skiver siden 7.30 Har ikke spist enda... men begynner og bli ganske sulten Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Pinlig, Pepsi. Men jeg er visst søt når jeg sover. Jeg også visst våkne opp til aww og prtscrn er funny det da x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg glemte det ut når jeg skulle skifte til badetøy jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg glemte det ut når jeg skulle skifte til badetøy jeg heha :!: Var ei som jeg så på som skifta en gang også. Ikke totally nude da dessverre.. Etterpå spurte hun "hvorfor sa du ikke ifra". Taha, ho er jo heit jo xD Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Gjer på? Noe spennende som skal skje? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sånn...nå har jeg fått i meg litt mat, så nå bärer det på trening! -> Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sånn...nå har jeg fått i meg litt mat, så nå bärer det på trening! ->Ca. samme som her det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg