Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Hun har ikke facebook Hmm.. slenger meg på Lars. Begynner å tvile på eksistens. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Hun har ikke facebook Hmm.. slenger meg på Lars. Begynner å tvile på eksistens. Nei, det er en grunn til at hun ikke kan ha facebook. Hun får ikke lov av arbeidsgiver lettere sagt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Ikke bilder, ikke facebook, tilfeldigvis tatt jomfrudommen til en kar som kommer på forumet for å skryte. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Nei, mente vell egentlig at nå har jeg noen som jeg kan "fappe" til, som ser like ut! Har ingen bilder av henne enda.. Hmm.. smigret som jeg er, mener jeg likevel du heller bør spørre om å få et bilde av ho. Eller bare last ned et fra Facebook. Bildet av deg i bikini er rimelig hot da. Spesielt etter du fikk inn pengeseddelen. DAMN. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Hva med vi deler? Jeg bor rett med flere butikker også, så vi kan lett kjøpe mer! Dele? Dele godteri? Bildet av deg i bikini er rimelig hot da. Spesielt etter du fikk inn pengeseddelen. Alt blir bedre meg litt penger på toppen! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg er på utkikk etter en nettside der du skriver inn en link til et bilde av en person, og nettsiden vil hjelpe deg med å finne ut hvem det er. Noen som har linken til denne nettsiden? ITavisen.no hadde en artikkel om den for flere år siden. Vennligst SITER meg på dette så jeg finner svaret ditt TinEye Takktakk! Fant også ut at Google har lignende søkemotor; http://www.google.com/imghp?sbi=1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Hvor gamle snakker vi?... Dele? Dele godteri? Du skulle tatt en titt på sparekontoen min, og forestilt deg hvor mange sjokolader du kunne kjøpt med det... Alt blir bedre med litt penger på toppen! Jeg er sunnmøring. Dette er en selvfølge. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg heter Slimda og ønsker meg lithitiumS innpakket i harekostyme til påske. Gjerne med en frekk konfekt. Are you ready outside my rocket? You no need put money in my pocket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Du er jo en skikkelig supporter. Morsom, du. Er jo fredag i morgen og jeg vil heller tilbringe kvelden med vennene mine enn å sitte hjemme alene og se på kamp. Forståelig? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Du skulle tatt en titt på sparekontoen min, og forestilt deg hvor mange sjokolader du kunne kjøpt med det... Eller potetgull. Ikke glem potetgull. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Æ klare itj å fæst utn skinnvæst! Æsj, skaptrønder! Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Ikke bilder, ikke facebook, tilfeldigvis tatt jomfrudommen til en kar som kommer på forumet for å skryte. Du kan tvile, men det er faktisk sant. Skal som sagt møte henne i morgen, så da blir det nok er bilde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Du skulle tatt en titt på sparekontoen min, og forestilt deg hvor mange sjokolader du kunne kjøpt med det... Eller potetgull. Ikke glem potetgull. Salt og pepper? Paprika? Mexican? Sour cream and onion? Havsalt? Jeg er altspisende, når det kommer til snop. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Kaller du meg trønder? Nei ærlig talt, noe så krenkende! Av snop liker jeg: Druer, klementiner, bananer, vann/honning melon, grapefrukt og Troika. Endret 5. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Bildet av deg i bikini er rimelig hot da. Spesielt etter du fikk inn pengeseddelen. Vil forøvrig gjøre det klart at jeg ikke legger ut poserbilder av meg selv i bikini. Eller er stripper. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Du skulle tatt en titt på sparekontoen min, og forestilt deg hvor mange sjokolader du kunne kjøpt med det... Eller potetgull. Ikke glem potetgull. Og Cola. Ikke glem Cola. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Du kan tvile, men det er faktisk sant. Skal som sagt møte henne i morgen, så da blir det nok er bilde. Sånn seriøst sett, ingen krever et bilde. Men vi blir veldig glade om vi ser et bilde av to glade personer som er glade i hverandre. Det varmer de mange nerdehjerter omkring. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Morsom, du. Er jo fredag i morgen og jeg vil heller tilbringe kvelden med vennene mine enn å sitte hjemme alene og se på kamp. Forståelig? På ingen måte. Du kan være med vennene dine når som helst. Kamp er det bare en gang i uka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Nei, mente vell egentlig at nå har jeg noen som jeg kan "fappe" til, som ser like ut! Er du seriøs? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Æsj, skaptrønder! Ey. Nå må jeg brått revurdere hele ekteskapet her. Kaller du meg trønder? Nei ærlig talt, noe så krenkende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg