Kammizez Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvem liker ikke biler? Så lenge det er de klassiske, og ikke det nye søplet som har kommet i det siste. Mitt eneste krav til en bil er at den har hjul, et ratt, og gjerne noe å sitte på. Ellers gir jeg faen. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Gjorde det vondt? Neida, han er så liten, merket det nesten ikke engang. Men det går greit med deg nå? Slike personer skulle ikke levd. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 De inneholder E 120. Ekkelt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvem liker ikke biler? Så lenge det er de klassiske, og ikke det nye søplet som har kommet i det siste. Klassiske, selvsagt! Det, og Nidars favoritter. Tenkte jeg skulle ta livet av snopet imorra etter arbeid. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Mitt eneste krav til en bil er at den har hjul, et ratt, og gjerne noe å sitte på. Ellers gir jeg faen. De er dog litt vanskeligere å spise har jeg hørt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 De inneholder E 120. Ekkelt. La meg gjette, du er mer en -type? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 De inneholder E 120. Ekkelt. Å huff. Nå kan jeg aldri spise det igjen. Neimen vent.. jeg bryr meg jo ikke om sånt! Jippi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Mitt eneste krav til en bil er at den har hjul, et ratt, og gjerne noe å sitte på. Ellers gir jeg faen. De er dog litt vanskeligere å spise har jeg hørt. Det er de, og ikke så gode. Olje f.eks, smaker helt forferdelig. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvem liker ikke biler? Så lenge det er de klassiske, og ikke det nye søplet som har kommet i det siste. Mitt eneste krav til en bil er at den har hjul, et ratt, og gjerne noe å sitte på. Ellers gir jeg faen. Komfort, utsende og motor er viktig. Ahh, glemte nesten det viktigste! Status. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvem liker ikke biler? Så lenge det er de klassiske, og ikke det nye søplet som har kommet i det siste. Klassiske, selvsagt! Det, og Nidars favoritter. Tenkte jeg skulle ta livet av snopet imorra etter arbeid. Trodde du skulle være med meg og Håkon ut på byen. Har du glemt det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 De inneholder E 120. Ekkelt. Å huff. Nå kan jeg aldri spise det igjen. Neimen vent.. jeg bryr meg jo ikke om sånt! Jippi Det sunneste å spise er det som gjør deg lykkelig. Trodde du skulle være med meg og Håkon ut på byen. Har du glemt det? Har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 De inneholder E 120. Ekkelt. Å huff. Nå kan jeg aldri spise det igjen. Neimen vent.. jeg bryr meg jo ikke om sånt! Jippi Ikke jeg heller! Da blir det mer til oss! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Men det går greit med deg nå? Slike personer skulle ikke levd. Har fortsatt traumer. Helt enig, Bundy skulle sittet inne nå. Utrolig at han fortsatt er på frifot. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ikke jeg heller! Da blir det mer til oss! Øy, du har allerede dame, lokk til deg din egen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 De er dog litt vanskeligere å spise har jeg hørt. Ingenting er umulig. Jeg liker utfordringer. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Men det går greit med deg nå? Slike personer skulle ikke levd. Har fortsatt traumer. Helt enig, Bundy skulle sittet inne nå. Utrolig at han fortsatt er på frifot. Vi kan kjempe om dette sammen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det tror jeg ikke kommer til å skje. Ser du er innom kaféen, Daniel. Vet du hvilken kanal kampen går på i morgen? Joda, kommer innom nå og da. Kafen mistet litt ''piffen'' hos meg for noen år siden. Kampen går på Three Lions(pub). Ellers vises ikke i Norge, så du må nok streame. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Kammizez, I grunn skulle du også vært buret inne. Du har gitt mange her inne traumer. Slimda@ Tenkte å kjøpe en kasse til deg, men neivell. Hedvig og Gypsy er reservert til meg forresten. Ikke sant Myladies? Endret 5. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ikke jeg heller! Da blir det mer til oss! Øy, du har allerede dame, lokk til deg din egen. Ååå, la ikke merke til at hun er jente. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Endret 5. januar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg