Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Det går over. Snart vil du sitte på sofaen og surmule med hånda ned bak beltet, mens dama di henger over deg og maser om sex. Du snur deg til henne og roper "hold kjeft, jeg prøver å se på fotball!" Så jeg maser nå liksom! Hmpf JEG KAN IKKE HJELPE MINE HELT NATURLIGE BEHOV! :!: Bundy tok min jomfrudom da jeg var 14 år. Au. Du skulle ikke ha ventet litt lengre? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Men kjære Hedvig, jeg liker ikke engang fotball. Når jeg tenker meg om liker jo jeg fotball da. Men det kan fint kombineres Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg liker også å ta jomfrudommer. Har du gått ut av telling hvor mange jomfrudommer du har tatt? Bundy tok min jomfrudom da jeg var 13. Gjør fortsatt vondt, har arr til og med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Men kjære Hedvig, jeg liker ikke engang fotball. Når jeg tenker meg om liker jo jeg fotball da. Men det kan fint kombineres O'Really? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Når jeg tenker meg om liker jo jeg fotball da. Men det kan fint kombineres Alt kan kombineres, men du må ha meg unskyldt om jeg ikke følger så fryktelig mye med på fotballen. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Nå slutter dere å tulle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Det tror jeg ikke kommer til å skje. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 blei du fryktelig voksen i går også? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Slutte å tulle? Sikker på at du har kommet riktig sted? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Nå slutter dere å tulle. Vi skal slutte å tulle når sola slokner. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Au. Du skulle ikke ha ventet litt lengre? Jeg hadde ikke noe valg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg spiser biler nå. Liker du biler? Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Nå slutter dere å tulle. Vi skal slutte å tulle når sola slokner. Men den har sloknet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Dere hørte hva han sa, dere må slutte å tulle! Dagens ungdom... Jeg spiser biler nå. Liker du biler? Lol? Hva faen? Endret 5. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Det tror jeg ikke kommer til å skje. Ser du er innom kaféen, Daniel. Vet du hvilken kanal kampen går på i morgen? Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Au. Du skulle ikke ha ventet litt lengre? Jeg hadde ikke noe valg. Gjorde det vondt? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg spiser biler nå. Liker du biler? Hvem liker ikke biler? Så lenge det er de klassiske, og ikke det nye søplet som har kommet i det siste. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Gjorde det vondt? Neida, han er så liten, merket det nesten ikke engang. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg spiser biler nå. Liker du biler? Jeg liker biler. Stor munn du har da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Men den har sloknet. Har den? Jøss, da sliter vi... På med varme klær, jorden går under! Lol? Hva faen? Hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg