LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) \ Endret 5. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg mistet jomfrudommen da jeg var 16. Kleineste og dårligste sexen jeg noensinne har hatt. Glad det forholdet bare varte i 2 mnd, for å si det sånn... http://i.minus.com/iG2dE.jpg Vet du ikke hvordan du bruker img-tag? Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 \ Blir litt vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Hadde en ganske kurrant da jeg mistet jomfrudommen jeg. Ikke worlds best, men kurrant. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg mistet jomfrudommen da jeg var 16. Kleineste og dårligste sexen jeg noensinne har hatt. Glad det forholdet bare varte i 2 mnd, for å si det sånn... http://i.minus.com/iG2dE.jpg Vet du ikke hvordan du bruker img-tag? 16? Synes det var litt tidlig da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Blir litt vanskelig. Gjør det en gang til, med videokamera. Jeg vet om mange nettsider som gir dere penger for en slik video. Bare send den til meg for finredigering. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Hihi, sex. Digg det da. Ahh, kan ikke beskrive den deilige følelsen! Det er sykt, ubeskrivelig. Jeg trenger MER! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Zeromac, nå failer du igjen for jeg brukte img tag. I say, red light district if you need moar. Eller thailandske ladyboys, så blir det litt variasjon og? Endret 5. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Zeromac, nå failer du igjen for jeg brukte img tag. Nehei! Jeg ser alt. Og du ninjaredigerte innlegget ditt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Digg det da. Ahh, kan ikke beskrive den deilige følelsen! Det er sykt, ubeskrivelig. Jeg trenger MER! Det går over. Snart vil du sitte på sofaen og surmule med hånda ned bak beltet, mens dama di henger over deg og maser om sex. Du snur deg til henne og roper "hold kjeft, jeg prøver å se på fotball!" Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Digg det da. Ahh, kan ikke beskrive den deilige følelsen! Det er sykt, ubeskrivelig. Jeg trenger MER! Det går over. Snart vil du sitte på sofaen og surmule med hånda ned bak beltet, mens dama di henger over deg og maser om sex. Du snur deg til henne og roper "hold kjeft, jeg prøver å se på fotball!" :!: Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Zeromac, nå failer du igjen for jeg brukte img tag. Nehei! Jeg ser alt. Og du ninjaredigerte innlegget ditt. Skal du straffe meg nå? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Tenkte å ta jomfrudommen snart selv. Men syns prisene i byen har blitt vel... stive... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg liker også å ta jomfrudommer. 1 Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg liker også å ta jomfrudommer. Jeg likte å miste den. Tenkte å ta jomfrudommen snart selv. Men syns prisene i byen har blitt vel... stive... Finn deg en jente som du liker! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Men syns prisene i byen har blitt vel... stive... Ja, før var det nok med et kontantkort til 500 kroner og en spritflaske. Nå vil de ha laptopper og smarttelefoner! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Det går over. Snart vil du sitte på sofaen og surmule med hånda ned bak beltet, mens dama di henger over deg og maser om sex. Du snur deg til henne og roper "hold kjeft, jeg prøver å se på fotball!" Så jeg maser nå liksom! Hmpf JEG KAN IKKE HJELPE MINE HELT NATURLIGE BEHOV! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Bundy tok min jomfrudom da jeg var 14 år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Så jeg maser nå liksom! Hmpf JEG KAN IKKE HJELPE MINE HELT NATURLIGE BEHOV! Men kjære Hedvig, jeg liker ikke engang fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg