Yavel Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Sikkert en av de obskure som ikke passer noen. Han bruker jo Døden som avatar, liksom. Nei, jeg er bare merkelig. Velkommen til diskusjon.no resten av verden, ser på oss alle som merkelige Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Sikkert en av de obskure som ikke passer noen. Han bruker jo Døden som avatar, liksom. Nei, jeg er bare merkelig. Velkommen til diskusjon.no resten av verden, ser på oss alle som merkelige Men jeg er skikkelig merkelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Jeg skulle ønske jeg hadde dual-screens over hverandre. Hadde vært så mye mer praktisk. Akkurat nå har jeg tre stk ved siden av hverandre, og må snu nakken i absurde vinkler. Skjermene mine på jobb. Endret 5. januar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 slik som meg? Whalecum forresten! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Det hadde vært det ultimate, faktisk. Lyst til å kjøpe en ny skjerm og feste den på veggen over de to andre jeg har. Men skulle ikke den øverste vært litt lenger opp? Ser ut som de nederste cm blir litt kuttet av. Endret 5. januar 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Fungerer det greit med dualscreen? Har vurdert det lenge, og vurderer å kjøpe. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ingen grunn til å ikke ha det, så lenge du har plass. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Rapportert dobbel sjanse for testikkelkreft ved bruk av dual screen, så anbefaler å styre unna. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Fungerer det greit med dualscreen? Har vurdert det lenge, og vurderer å kjøpe. Dualscreen er helt fantastisk. Anbefales på det sterkeste om du har råd + tilgjengelighet. Er en drøm å bruke! Jeg kjører tre skjermer, men har egentlig ikke bruk for mer enn to med mitt dagligdagse bruk. Endret 5. januar 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Rapportert dobbel sjanse for testikkelkreft ved bruk av dual screen, så anbefaler å styre unna. Seriøst? Men dualscreen viker så koselig Spotify på den ene, og diskusjon.no på den andre! :!: Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ja, helt seriøst :O! Som ny bruker er du pliktet til å si 5 ting om deg selv. inkludert hvor i landet du bor. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ja, helt seriøst :O! Som ny bruker er du pliktet til å si 5 ting om deg selv. inkludert hvor i landet du bor. Jeg er en gutt/mann. Jeg liker biler og data. Jeg mistet jomfrudommen min i går. Jeg elsker kebab og pizza. Jeg bor i Oslo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Men skulle ikke den øverste vært litt lenger opp? Ser ut som de nederste cm blir litt kuttet av. Bildet er av versjon 1. Har skaffet meg en ny geoteknisk høydeøkningsenhet, også kjent som "pappeske", som gjør at skjermen kommer i riktig høyde. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg er en gutt/mann. Jeg liker biler og data. Jeg mistet jomfrudommen min i går. Jeg elsker kebab og pizza. Jeg bor i Oslo. Du vet du kommer til å måtte utdype det her. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Utdyp deg Lader. Gå helst ned i hver minste detalj. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Jeg er en gutt/mann. Jeg liker biler og data. Jeg mistet jomfrudommen min i går. Jeg elsker kebab og pizza. Jeg bor i Oslo. Du vet du kommer til å måtte utdype det her. Ok da, siden du spør. Jeg har alltid likt en jente i mange år, og plutselig en dag så spurte hun meg om jeg ville bli med henne etter skolen, og hjelpe henne med et naturfagssprosjekt på skolen. Stemningen ble plutselig god, og utover på 2 uker ble det til et forhold. I går så var vi hjemme oss henne, og så film. Så, der var det avgjort. Plutselig ligger vi i sengen og kliner, og så ja.. Deiligste følelsen min i livet! Hun var også jomfru, så hun skreik litt. Trodde ikke det skulle være så deilig, men jeg trenger påfyll! Skal møte henne i morgen. Den deilige følelsen av pupper Endret 5. januar 2012 av Lader Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg mistet jomfrudommen min i går. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Gratulerer. Jeg håper jeg får tatt min snart. ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Mozel Tov! Endret 5. januar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg