Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert en av de obskure som ikke passer noen. Han bruker jo Døden som avatar, liksom.

Nei, jeg er bare merkelig.

Velkommen til diskusjon.no resten av verden, ser på oss alle som merkelige ;)

Men jeg er skikkelig merkelig.

Lenke til kommentar

Fungerer det greit med dualscreen?

Har vurdert det lenge, og vurderer å kjøpe.

Dualscreen er helt fantastisk. Anbefales på det sterkeste om du har råd + tilgjengelighet. Er en drøm å bruke! Jeg kjører tre skjermer, men har egentlig ikke bruk for mer enn to med mitt dagligdagse bruk.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Ja, helt seriøst :O!

Som ny bruker er du pliktet til å si 5 ting om deg selv. inkludert hvor i landet du bor. :ph34r:

Jeg er en gutt/mann.

Jeg liker biler og data.

Jeg mistet jomfrudommen min i går.

Jeg elsker kebab og pizza.

Jeg bor i Oslo.

Lenke til kommentar

Men skulle ikke den øverste vært litt lenger opp? Ser ut som de nederste cm blir litt kuttet av.

Bildet er av versjon 1. Har skaffet meg en ny geoteknisk høydeøkningsenhet, også kjent som "pappeske", som gjør at skjermen kommer i riktig høyde. :)

Lenke til kommentar

Jeg er en gutt/mann.

Jeg liker biler og data.

Jeg mistet jomfrudommen min i går.

Jeg elsker kebab og pizza.

Jeg bor i Oslo.

Du vet du kommer til å måtte utdype det her.

Ok da, siden du spør.

Jeg har alltid likt en jente i mange år, og plutselig en dag så spurte hun meg om jeg ville bli med henne etter skolen, og hjelpe henne med et naturfagssprosjekt på skolen. Stemningen ble plutselig god, og utover på 2 uker ble det til et forhold. I går så var vi hjemme oss henne, og så film. Så, der var det avgjort. Plutselig ligger vi i sengen og kliner, og så ja..

Deiligste følelsen min i livet! Hun var også jomfru, så hun skreik litt.

Trodde ikke det skulle være så deilig, men jeg trenger påfyll! Skal møte henne i morgen.

Den deilige følelsen av pupper :love:

Endret av Lader
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...