Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 ååå! Tannlege OG prøve idag! :'( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Morn morn, snart eksamenshelvete og jeg har sovet 3 timer, yay :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Red Bull eller Coca-Cola? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hohoho, jeg overlevde nattskiftet og nå skal jeg slacke litt med PC-en, spise et par skiver, så legge meg. MWAHAHAHAHHAAAA Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Red Bull eller Coca-Cola? Battery eller Villa. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Bytex, ja noen er heldigere enn andre. Selv sovna jeg for 4 timer siden, og fikk alt for lite søvn (som vanlig mer takket være forumet enn Facebook, skjønner ikke at folk kan bruke timesvis der) og nå er jeg for trett til å spise. Flink gutt -.- Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nå er jeg så trøtt at jeg kjenner meg skikkelig full. 4,5 timer.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kjenner følelsen, Magnus. Dog, jeg satser på at en solid dose kald og frisk luft skal få meg på beina igjen. I alle fall klarne huet nok til at jeg får tatt eksamen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg tror jeg skal sove...tja...10 timer nå? Ikkeno stress liksom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kunne jeg tenkt meg og gjort når jeg var ferdig, men da jeg må jeg forte meg hjem og begynne å lese til neste eksamen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Når jeg gikk på skole hadde jeg en filosofi om at eksamen skulle være en test av hva du KAN allerede, ikke hvor mye du klarer å lese på kortest mulig tid dagen før så du glemmer alt på prøven igjen. Så jeg brukte faktisk dagen(e) før helt borte fra alt av bøker, og bare slappet av og forberedet meg litt mentalt. Tross alt skal man jo bare bevise at man har lært noe som helst iløpet av året. Kan du stoffet, er det liksom bare å ta eksamen på sparket. Men nå er vel ikke alle som meg heller, da..Jeg mener, du har vel ikke sovet i alle timene hele skoleåret frem til nå, så du må lære ALT på en dag? Jeg leste også om studieteknikk og der ble det sagt at man ikke skal råpugge hele boka dagen før eksamen, for hjernen klarer ikke å bearbeide all infoen og du glemmer 90% av det du har lest til dagen etter. Endret 4. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 He he, ja, jeg kjenner til det der. Og jeg kan stoffet for eksamen på torsdag godt. Så der er jeg ikke redd. Bare lese litt mer PHP sånn at jeg kan lage script med penn og papir og uten testmuligheter. Men dagens stoff kan jeg ikke, til dels fordi jeg ikke klarer å snappe opp det som står i boka, til dels fordi lærerne våre bugner av stoff, men ikke av gode, pedagogiske egenskaper. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Heihei folkens. Noe morsomt som skjer i dag? :--D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Heihei folkens. Noe morsomt som skjer i dag? :--D Klart, driverinnstallasjon Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ahaha, the phun med drivere :----D Særlig om man ikke finner riktige drivere på nettet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ahaha, the phun med drivere :----D Særlig om man ikke finner riktige drivere på nettet. Ja, og når man først finner dem så er dem enten fjernet fra serveren eller så går det i 2kb/s. Asus suger på det der Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sover dere ikke her på forumkafféen? Har fri helt til tolv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg