Mr. Lurk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 :!: :!:' Wizzlee det var 8Mb ram, ikke Gb! Og du fikk en fløyte Picture! Av alt søppelet men likte lyset, tør ikke og blåse i fløyten. Du har sikkert pult den Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg har alltid brus og potetgull. Så lenge man kommer før jeg har spist det opp. Vet ikke helt hva jeg skal svare til Pungrotta.... Nja, du trenger ikke å svare så mye. MsGreen: Hun er din. Du trenger bare å være litt "Badboy", for det liker _Hedvig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hadde slutta med brus i 6 måneder jeg. Har hatt over en måned med heftig coladrikking igjen fra eksamensperiode og over jula :< Brus i kjøleskap? Blir drukket opp lenge før den havner der Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Heiii folkens! Trenger litt hjelp: jeg er nyinnflyttet i Trondheim, og får besøk nå noen dager. Er det noen som har oversikt over aktiviteter man kan finne på i byen? Har allerede funnet kinoene og slikt, men om noen kanskje vet om noe annet? Trondheim? Ms? Ikke så langt unna meg Av alt søppelet men likte lyset, tør ikke og blåse i fløyten. Du har sikkert pult den Så det var det han mente. "Knulla den fløyta såå hardt" Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hadde slutta med brus i 6 måneder jeg. Har hatt over en måned med heftig coladrikking igjen fra eksamensperiode og over jula :< Brus i kjøleskap? Blir drukket opp lenge før den havner der Heiii folkens! Trenger litt hjelp: jeg er nyinnflyttet i Trondheim, og får besøk nå noen dager. Er det noen som har oversikt over aktiviteter man kan finne på i byen? Har allerede funnet kinoene og slikt, men om noen kanskje vet om noe annet? Trondheim? Ms? Ikke så langt unna meg Av alt søppelet men likte lyset, tør ikke og blåse i fløyten. Du har sikkert pult den Så det var det han mente. "Knulla den fløyta såå hardt" Fatso? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nehei. Jeg liker goodguys jeg. Har faktisk aldri vært noe tiltrukket av bad boy-typen Så det så. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nehei. Jeg liker goodguys jeg. Har faktisk aldri vært noe tiltrukket av bad boy-typen Så det så. Vil du kose? Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg har alltid brus og potetgull. Så lenge man kommer før jeg har spist det opp. Vet ikke helt hva jeg skal svare til Pungrotta.... Nja, du trenger ikke å svare så mye. MsGreen: Hun er din. Du trenger bare å være litt "Badboy", for det liker _Hedvig. Aah, hadde jeg bare vært en gutt. Takk for flotte forslag, _Hedvig! Besøk og slikt får man ta en dag jeg ikke har besøk. Arrangerer dere noen gang noe sosialt her i Trondheim, forresten? Forumbrukerne, altså. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nehei. Jeg liker goodguys jeg. Har faktisk aldri vært noe tiltrukket av bad boy-typen Så det så. Ehh, det skrev du ikke i en annen tråd. Jeg har alltid brus og potetgull. Så lenge man kommer før jeg har spist det opp. Vet ikke helt hva jeg skal svare til Pungrotta.... Nja, du trenger ikke å svare så mye. MsGreen: Hun er din. Du trenger bare å være litt "Badboy", for det liker _Hedvig. Aah, hadde jeg bare vært en gutt. Takk for flotte forslag, _Hedvig! Besøk og slikt får man ta en dag jeg ikke har besøk. Arrangerer dere noen gang noe sosialt her i Trondheim, forresten? Forumbrukerne, altså. Dere kan ha samleie uansett. Det fungerer på diverse nettsider, så da fungerer det i virkeligheten! :!: Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg vil i hvertfall at det skal arrangeres noe sosialt her snart! Hadde vært kjempeartig Forresten, et forslag til for ting å gjøre: Kan jo ta en middag på Egon i Tyholttårnet, ganske stilig. Nehei. Jeg liker goodguys jeg. Har faktisk aldri vært noe tiltrukket av bad boy-typen Så det så. Vil du kose? Du er jo ikke goodguy Bundy, du er scarycreepyguy Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Trondheim? Ms? Ikke så langt unna meg Hvor i Trondheim bor du, Bundy? ^^ Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 BILDE wizzlee, legg ut her. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Du er jo ikke goodguy Bundy, du er scarycreepyguy Neihei. Hvem har lyver? Bare klø meg bak øret det, også gi meg litt sprit/kjøttdeig/sjokolade. Så er vi bestevenner for livet! Trondheim? Ms? Ikke så langt unna meg Hvor i Trondheim bor du, Bundy? ^^ hehehe. Hør litt rundt om hva folk synes om meg først. BTW, bor en god del kilometer unna, men i nord, så er 1 dags kjøring ingenting Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tyholttårnet er ZNORK. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg vil i hvertfall at det skal arrangeres noe sosialt her snart! Hadde vært kjempeartig Forresten, et forslag til for ting å gjøre: Kan jo ta en middag på Egon i Tyholttårnet, ganske stilig. Nehei. Jeg liker goodguys jeg. Har faktisk aldri vært noe tiltrukket av bad boy-typen Så det så. Vil du kose? Du er jo ikke goodguy Bundy, du er scarycreepyguy Jeg er snill. På en måte i ihvertfall. Hvis noe slikt skulle blitt arrangert, så skulle jeg ha sjarmert deg ned i senk. :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tyholttårnet er ZNORK. Vanlige folk drikker seg drita på Fernet Branca på Buckleys med regnskapsmannen på jobben en torsdag kveld. HEAHHEAHHEHAH. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Dette kan jeg forøvrig bekrefte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tyholttårnet er ZNORK. Vanlige folk drikker seg drita på Fernet Branca på Buckleys med regnskapsmannen på jobben en torsdag kveld. HEAHHEAHHEHAH. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 hehehe. Hør litt rundt om hva folk synes om meg først. BTW, bor en god del kilometer unna, men i nord, så er 1 dags kjøring ingenting Tull, jeg hører ikke på "folk", jeg hører bare på meg selv! Jeg bor sammen med en kar i fra Mo, han sier nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tyholttårnet er ZNORK. Vanlige folk drikker seg drita på Fernet Branca på Buckleys med regnskapsmannen på jobben en torsdag kveld. HEAHHEAHHEHAH. Sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg