Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Maasse smileys er utrolig teit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Maasse smileys er utrolig teit. I tillegg er det i mot regler og/eller nettikette så slike poster blir slettet. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Nesten like teit som deg 2 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Så, du er klar? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Tenker og åpne pakken nå Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Tenker og åpne pakken nå Og det er? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Statas søppel, en film, sjokolade, 8gb ram, kayboard cleaner, åpnet hdd, noe fra nvidia(tviler på at den funker), mange brukte flaxlodd, og 8 gb ram brikke. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Nesten like teit som deg Du er litt teit, men fikk en sjokolade da <3 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Statas søppel, en film, sjokolade, 8gb ram, kayboard cleaner, åpnet hdd, noe fra nvidia(tviler på at den funker), mange brukte flaxlodd, og 8 gb ram brikke. Spesiell pakke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Tror du brøt en regel der. Come on someone, slap him! Statas søppel, en film, sjokolade, 8gb ram, kayboard cleaner, åpnet hdd, noe fra nvidia(tviler på at den funker), mange brukte flaxlodd, og 8 gb ram brikke. LOL VAr det der det skjermkortet du borret igjennom havnet? Samt ram'en du ikke trengte? :!: Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) :!: :!:' Wizzlee det var 8Mb ram, ikke Gb! Og du fikk en fløyte Picture! Endret 5. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 :!: :!: Din jævel :!: Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Heiii folkens! Trenger litt hjelp: jeg er nyinnflyttet i Trondheim, og får besøk nå noen dager. Er det noen som har oversikt over aktiviteter man kan finne på i byen? Har allerede funnet kinoene og slikt, men om noen kanskje vet om noe annet? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Heiii folkens! Trenger litt hjelp: jeg er nyinnflyttet i Trondheim, og får besøk nå noen dager. Er det noen som har oversikt over aktiviteter man kan finne på i byen? Har allerede funnet kinoene og slikt, men om noen kanskje vet om noe annet? Hvis dere liker å være litt barnslige kan en tur til Vitensenteret være artig Eller til Rockheim hvis man er interessert i musikk! På kvelden er det fint med en tur til Den Gode Nabo på Bakklandet! Endret 5. januar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Om _Hedvig har brus og potetgull er nok besøk til henne den besteste aktiviteten en kan gjøre i Trondheim. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Om _Hedvig har brus og potetgull er nok besøk til henne den besteste aktiviteten en kan gjøre i Trondheim. Også er det verdt å vite at hun er vill i sengen! Etter en hard økt, så sover hun lenge. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg har alltid brus og potetgull. Så lenge man kommer før jeg har spist det opp. Vet ikke helt hva jeg skal svare til Pungrotta.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg får hetta hvis jeg mangler brus i kjøleskapet. Selv om jeg ikke er tørst. Bare må ha noe liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg