L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Noen som har peil på hvor lang tid Tollpost/MyPack bruker fra Sandefjord til Bergen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Alt for lenge? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Akkurat lenge nok? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Alt for lenge? Tjue minutter på jobb og allerede på forumet. Noe sier meg at du har for lite å gjøre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Er ikke hun en jente da? Jenter kan jo multitaske... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Ja? Og jeg er alene. Og jeg fryser Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Av egen erfaring så pleier Tollpost å bruke ca. 50-100% så lang tid som posten, dog bor jeg et helt annet sted enn deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Ja? Og jeg er alene. Og jeg fryser Du burde skaffe deg en annen jobb. Her er det alltid en gutt i nærheten til å klemme deg. ... dessverre, for min del... Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Av egen erfaring så pleier Tollpost å bruke ca. 50-100% så lang tid som posten, dog bor jeg et helt annet sted enn deg. Komplett bruker tollpost og de siste gangene jeg bestilte derfra fikk jeg det både dagen etter og to dager etter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Da krysser jeg fingrene for å ha det på lørdag, mens jeg realistisk sett tenker mandag. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Av egen erfaring så pleier Tollpost å bruke ca. 50-100% så lang tid som posten, dog bor jeg et helt annet sted enn deg. Komplett bruker tollpost og de siste gangene jeg bestilte derfra fikk jeg det både dagen etter og to dager etter. Da tør jeg påstå at du har vært heldig, jeg har ikke vært like heldig. Når jeg tar fra Komplett tar jeg uansett alltid pickup-point, da får jeg vanligvis dagen etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Ja? Og jeg er alene. Og jeg fryser Du burde skaffe deg en annen jobb. Her er det alltid en gutt i nærheten til å klemme deg. ... dessverre, for min del... Vi får se hva høsten bringer Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Da tør jeg påstå at du har vært heldig, jeg har ikke vært like heldig. Når jeg tar fra Komplett tar jeg uansett alltid pickup-point, da får jeg vanligvis dagen etterpå. Nei uff, det er jeg for lat til.. Da må jeg jo kjøre inn til byen og greier.. Bedre å gå hundre meter bort til butikken og hente pakken der Da krysser jeg fingrene for å ha det på lørdag, mens jeg realistisk sett tenker mandag. Leverer de i helgene da? Er det ikke kun virkedager? Endret 5. januar 2012 av Br0dskive Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Vi får se hva høsten bringer *Liker* Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Da tør jeg påstå at du har vært heldig, jeg har ikke vært like heldig. Når jeg tar fra Komplett tar jeg uansett alltid pickup-point, da får jeg vanligvis dagen etterpå. Nei uff, det er jeg for lat til.. Da må jeg jo kjøre inn til byen og greier.. Bedre å gå hundre meter bort til butikken og hente pakken der Når jeg bestiller noe så har jeg ofte tenkt litt på det når noen dager og da er det ganske viktig at det kommer frem fort Tar ca. 10min å kjøre hver vei til pickup-point for meg, går greit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Leverer de i helgene da? Er det ikke kun virkedager? Hmmm... Det tenkte jeg ikke på. Må sjekke ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 For en bedritten dag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Hva faen, hvordan klarte jeg å sove til nå?? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Du lå i senga med øynene lukket osv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Noen sover med øynene oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg