Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er da no stress.

Jeg har skrevet utallig mange. :p

Also, ingenting slår en god middag.

I dag var det stekt falukorv med makaronigrateng. <3

Og siden du fortsatt sitter hjemme og spiser mammas makaronigrateng burde du kanskje revurdere innholdet i søknadene? :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da no stress.

Jeg har skrevet utallig mange. :p

Also, ingenting slår en god middag.

I dag var det stekt falukorv med makaronigrateng. <3

Og siden du fortsatt sitter hjemme og spiser mammas makaronigrateng burde du kanskje revurdere innholdet i søknadene? :)

Jeg prøver hardt å komme meg ut og er klar for å flytte. Får jeg jobb, flytter jeg. Jeg har spart opp penger.

Lenke til kommentar

Uansett, jeg har vært ute og bast i sneen for første gang i år.

Jævlig kald på rompa, til tross for longs, vann- og vindtett bukse, gode vintersko, ullsokker, t-skjorte, genser, vind- og vanntett jakke, skjerf, buff, lue og det hele.

Bare synd at sneen var for kram til å ake og at alle akebrettene unntatt et rompeakebrett og et jeg så vidt fikk plass på, men så fort vi får avtint døra til boden - og det blir bedre akeføre - da skal jeg være ute så ofte jeg klarer. :D

Lenke til kommentar

Jeg bodde hjemme hos foreldre i 10 dager i jula, kunne knapt vente med å komme meg tilbake sørover igjen. Så mye pes og mas og stress med masse folk rundt seg hele dagen.

Søster hadde forresten kjøpt noen utrolig bra akebrett i hard skumgummiplast med gjennomsiktig plast på utsiden. Formet som korte surfebrett. Steike bra styring ved å vugge til sidene, og håndtak å holde seg fast i.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3304251.ece

Tror at

"Alkolås, som hindrer bilen i å starte hvis sjåføren ikke er edru.

Bilbeltesperre, som hindrer motoren i å starte hvis ikke bilbeltene er i bruk."

kan være gode tiltak. Selvfølgelig, du kan alltids unngå systemet, men det hjelper da litt, om så det bare er en påminnelse om å huske bilbelte.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Blir det en fartssperre på bilene i norge, så flytter jeg... Alkolås er greit nok, for du er en fare for andre når du kjører i fylla (selv om grensen er latterlig lav).

Bilbeltesperre er heller ikke spesielt digg, liker å rygge ut bilen før jeg tar på meg beltet ;)

Lenke til kommentar

Blir det en fartssperre på bilene i norge, så flytter jeg... Alkolås er greit nok, for du er en fare for andre når du kjører i fylla (selv om grensen er latterlig lav).

Bilbeltesperre er heller ikke spesielt digg, liker å rygge ut bilen før jeg tar på meg beltet ;)

Egentlig litt enig, fartssperre er tull. Men hvorfor rygger du ut bilen før du tar på deg beltet? Hvorfor ikke ta den på?

Og, grensa er ikke latterlig lav. Reaksjonsevnen blir svekket ganske fort, så stopp for røde lys, når du brått ser fotgjengere uten refleks 10 meter fra bilen og lignende...? Synes det er helt ok, jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...