Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags bukser var dette, og hvilket merke? Bukser lages jo for hånd, så litt variasjon kan man vel regne med.

Forøvrig tenker vi ganske likt, jeg kjøpte tre identiske fleece-jakker her om dagen, hehe.

MC Gordon-bukser. Noen mørkeblå og noen svarte. Minst mulig "slitasje". Hater ferdigslitte bukser intenst.

37 faktisk.

Skostørrelse 37? Kødder du? Jeg bruker 47 i skostørrelse...

Lenke til kommentar

Viss du er litt modig, så kan sikkert jeg handle for deg ;) men det blir fort konservativt med litt dristig fremtoning ;)

Nå vart jeg veldig nysgjerrig på hvordan "konservativt med litt dristig fremtoning" ser ut ;) Men fant meg noen bukser, og tre topper da, so it's all good.

Lenke til kommentar

Det er da no stress.

Jeg har skrevet utallig mange. :p

Hvor mange søknader har gitt deg jobbtilbud?

Tre. :p

Skrev vel rundt 50 forskjellige søknader da jeg var ferdig med IKT-driftsfag, sendte de rundt omkring i landet. Stavanger, Bergen, Kristiansand, Oslo, Fredrikstad, Trondheim, Tromsø, Alta og ørten andre steder, i et håp om å få jobb, men neida.

Fikk ett intervju, kommunesenteret på hjemstedet mitt, det var meg, hele klassen min og syv andre som var innom der for intervju, ingen i klassen fikk den lærlingeplassen, ikke engang de to gutta som i løpet av den første uka på skolen laget både en god brannmur og en god antivirus for skole-PC-ene og satte opp et sikkert elevnett og et sikkert adminnett, noe IT-ansvarlig på skolen ikke hadde klart.

De fikk seg vel og merke jobber for NTNU senere, men det er en annen sak.

Før det skrev jeg 1 for å få praksisplass på Expert da jeg var ung, så jeg var innom der et par ganger i måneden og lærte meg forskjellige ting om å koble anlegg og å presse papp.

Så har det vært flerfoldige i hele fjor på jakt etter jobb, deriblant for en barnehage i Stavanger og Bergens Tidende.

Lenke til kommentar

ikke engang de to gutta som i løpet av den første uka på skolen laget både en god brannmur og en god antivirus for skole-PC-ene og satte opp et sikkert elevnett og et sikkert adminnett, noe IT-ansvarlig på skolen ikke hadde klart.

De fikk seg vel og merke jobber for NTNU senere, men det er en annen sak.

LAGDE EN BRANNMUR OG AV?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...