L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Men datastemmen i spillet SA det skulle bli kake. Og du fikk kake... Bløtkake, til og med. Jamen jeg vil ikke ha sånn kake. Jeg vil ha sånn annen kake Btw, BUP er gratis frem til fylte 18 eller ut kalenderåret man fyller 18, er det ikke? Eller er det jeg som roter med faktaene mine? (Og nei, jeg gidder ikke google, FX er tard) aner ikke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Nie: Masse cred, masse cred! *drive og avalfabetisere dvd-ene sine* Yeeey! Og ikke gjør det da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 It's so delicuous and moist. Look at me still talking when there is... Sleeping to do, natta tøser og tøsetter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Natta Mikkel *ta med seg boka si og tusle etter, bare til si ega seng* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 nå skal jeg rusle ut med bikkja.. noen som blir med? Mørkt i bakgården her :/ Heldigvis snø da.. lyser opp litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Siden jeg ikke sovner, men i stedet ligger og pugger, kan jeg godt være med ut og gå tur med hunden din. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Kult! Synd jeg ikke så denne før nå.. Jeg kan dele min stekte kyllingfilet med deg?? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Takk for den, du, her jeg sitter i et hus uten mat uten å ha spist annet enn to valfer i hele dag. np: Sting - [Nothing Like The Sun #03] Englishman in New York Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Det har jeg også spist i kveld Du finner vel alltids noe i kjøleskapet? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Tja, jeg har jo pålegg, men ikke noe å legge det på, er jeg redd. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Ikke knekkis heller ?? Du får gomle pålegg da Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Surfing er trøtt, selvom klokken abre er halv åtte Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 da lurer jeg på.. hvor i all verden befinner du deg henn??? hehe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Han er utvekslingsstudent i USA Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Satan så lite det er å gjøre på internett midt på natta. Sitte og lete etter interessante tråder i "siste 24 timer" blir litt boring etterhvert. Når man har lest alt på vg, nettavisen og dagbladet også. Heldigvis har jeg jobb hver halvtime, men så er det halvtime pause igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Dæven han steike i gransvarte helvette. Her har man sittet å sett film i 2 timer og den siste halvtimen er det ei fin ripe i plata så en faen ikke får sett resten Kunne ha kasta faenskapen til &¤#"¤& Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Ja da er det like greit å gå og legge seg. Men det kan ikke jeg. Da blir skiftet etter meg særdeles lite imponert tror jeg. Endret 4. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 So much for sleep. Nå har jeg liggi ei time og vridd og vendt på meg. Er trett, men fåkke sove : < Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 da lurer jeg på.. hvor i all verden befinner du deg henn??? hehe. Jeg sovner visst. Jeg bor på østkysten i USA ja. Hva driver folket med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg