mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Epletyv: http://www.nezumiworld.com/crochet_055.htm Endret 9. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ahh, litt i seneste laget, men det funker. *begrave Pac-Man-hodet i prinsesseplaster* w00t, nå er både hodet mitt begravd i plaster, og ryggen er tapetsert med plaster! Endret 9. januar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Næmmen, dette var på tide. Jeg merker at abstinensene begynner å gå over allerede. Hei til alle de kjente og nye fjesene, da. *hilse på* Og nå må man gå og bake havreflarn, lære sin mor å regne i Excel og så tvinge henne til å trene (ta det med ro, hun ba om det selv). Massequoteren er tilbake. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Åh. Pusur er her. :-| Nå er det ikke lenge til "Jeg tok den!"-poster kommer etter hver eneste spøk med koffertmening underliggende. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nie, gief asl plx 40+, female, nordhordaland. Yeah. Det der visste du uansett. Hun kan bake da. Tror jeg skal gå å sippe kake i helga.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Næmmen, dette var på tide. Jeg merker at abstinensene begynner å gå over allerede. Hei til alle de kjente og nye fjesene, da. *hilse på* Og nå må man gå og bake havreflarn, lære sin mor å regne i Excel og så tvinge henne til å trene (ta det med ro, hun ba om det selv). Massequoteren er tilbake. LØØØØØØØØØØP! Han er tilbake, vi kommer alle til og gå under! *løpe for livet* Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Unnskyld for at jeg ikke er helt med, men er dette den nye SO på en måte? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da kom jeg tilbake hit Sitter å nyter DVD-en som fulgte med Mothership av Led Zeppelin. Fyfaen, de spiller enda bedre live enn på plate. Page gjør gitarsoloene enda kulere og trommesoloene er dritfete. Plant vræler høyt som faen! Unnskyld for at jeg ikke er helt med, men er dette den nye SO på en måte? That's right Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Satan hvor jævlig det er å pisse. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå skriver jeg et innlegg. Dette er produktivt stoff. Dette er avslutningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Unnskyld for at jeg ikke er helt med, men er dette den nye SO på en måte? Ja, dette er nye SO ja... selv om førsteposten sier noe helt annet... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Massequoteren er tilbake. Hyggelig å se deg også, Kibs. Åh. Pusur er her. :-|Nå er det ikke lenge til "Jeg tok den!"-poster kommer etter hver eneste spøk med koffertmening underliggende. Ta det med ro, Becca, jeg har modnet siden da. *stille latterkrampe* Motership-plata er kjempebra, ja. Her sitter man med CD-en, nå er alt man trenger et stereo-anlegg. Endret 9. januar 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noes! Vintermåne! O_O *løpe for livet* Omg, jeg er så slem. ^^, Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor driver alle og påstår det?! Dette er ikke SO. Dette er Den Nye Forumkaféen. THIS IS SPARTAAAA! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hyggelig å se deg også, Kibs. Du vet jeg er glad i deg, vennen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ta det med ro, Becca, jeg har modnet siden da. Du har ikke modnet nok til å takle humoren min :-| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor driver alle og påstår det?!Dette er ikke SO. Dette er Den Nye Forumkaféen. THIS IS SPARTAAAA! joda... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noes! Vintermåne! O_O *løpe for livet* Omg, jeg er så slem. ^^, Fikk lyst å dra et skikkelig grovt personangrep nå, men jeg nøyer meg med å kalle deg en sau. Sau! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå skriver jeg et innlegg. Dette er produktivt stoff. Dette er avslutningen. U R T3H R0XX0rZ! Religion er et jævla møkkafag >< Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noes! Vintermåne! O_O *løpe for livet* Omg, jeg er så slem. ^^, Fikk lyst å dra et skikkelig grovt personangrep nå, men jeg nøyer meg med å kalle deg en sau. Sau! Hva er skummelt med Vintermåne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg