Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg skal få en pakke fra kvittering så jeg ivring ned i posten idag. Så så jeg en pakke som er ca likestor som det jeg skal få, da ble jeg kjempeglad og gledet meg. Men så var det en pakke fra brilleland til stefaren min. :(

:)

Den er 24x5x33cm stor og veier 1Kg. postsporingen sier "Sendingen er innlevert til terminal og videresendt-stavanger" Altså den er ett stykke fra meg nå. Tror du får den i morgen.

Lenke til kommentar

Lol, shopping er ingenting. Tar lett en tur til byen etter trening :p

Men så vet jeg somregel hva jeg skal ha da før jeg går inn i butikken.

Det er nettopp når jeg vet hva jeg skal ha at det blir vanskelig.

Det gjelder gutteklær også. En gang jeg var i butikken fant jeg ett buksepar som passet meg perfekt, og så kjøpte jeg fire andre i samme størrelse...

... Alle passet meg på forskjellig måte, selv om de var samme type bukse.

Er det ikke fryktelig irriterende!? Forrige gang jeg kjøpte en bukse måtte jeg opp tre størrelser enn den forrige jeg hadde kjøpt for at den skulle passe. Trodde først jeg måtte ha gått opp skikkelig i vekt på noen uker, men neida.

Lenke til kommentar

Var det forskjellige farger på dem, eller kjøptre du 4 helt identiske?

Forskjellige farger, men samme merke, og samme type "passform"; altså, de derre "slimfit" og hva annet de passformtypene heter...

Er det ikke fryktelig irriterende!? Forrige gang jeg kjøpte en bukse måtte jeg opp tre størrelser enn den forrige jeg hadde kjøpt for at den skulle passe. Trodde først jeg måtte ha gått opp skikkelig i vekt på noen uker, men neida.

Ubeskrivelig irriterende.

Lenke til kommentar

Det gjelder gutteklær også. En gang jeg var i butikken fant jeg ett buksepar som passet meg perfekt, og så kjøpte jeg fire andre i samme størrelse...

... Alle passet meg på forskjellig måte, selv om de var samme type bukse.

Hva slags bukser var dette, og hvilket merke? Bukser lages jo for hånd, så litt variasjon kan man vel regne med.

Forøvrig tenker vi ganske likt, jeg kjøpte tre identiske fleece-jakker her om dagen, hehe.

Lenke til kommentar

Vet du ikke hvor stor du er?

Nei, tydeligvis ikke. For nesten ingen av buksene mine i skapet har samme størrelse, men alle passer meg. Jenteklær er rare, de er ikke konsekvente med størrelser i det hele tatt.

Viss du er litt modig, så kan sikkert jeg handle for deg ;) men det blir fort konservativt med litt dristig fremtoning ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...