Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skumle er vel at du har kontroll over hva de faktisk heter...

Altså, det der vet til og med jeg, og jeg har bare sett filmen en 3-4 ganger.

Og bare lest boka 1 gang. :p

 

Men visse ting er med deg hele livet, som hele forbanna Gone with the Wind, Casablanca, Breakfast at Tiffany's og ørten sesonger av Hverdagsliv.

Lenke til kommentar

Altså, det der vet til og med jeg, og jeg har bare sett filmen en 3-4 ganger.

Og bare lest boka 1 gang. :p

 

Men visse ting er med deg hele livet, som hele forbanna Gone with the Wind, Casablanca, Breakfast at Tiffany's og ørten sesonger av Hverdagsliv.

 

Jeg leser boka en gang i året :love: Liker forsåvidt Breakfast at Tiffany's og, men Casablanca er veldig oppskrytt.

Lenke til kommentar

Hver sin smak. Jeg digger Casablanca og finner Breakfast at Tiffany's oppskrytt. :p

 

 

Tror de eneste bøkene jeg leser årlig, er hver eneste barnebok av Anne Cath. Vestly, Astrid Lindgren og Elsa Beschow.

Kun fordi jeg har gjort det siden jeg lærte å lese en gang for 21,5 år siden.

 

Ooh, samt Lord of the Rings. Og det Gamle Testamentet. :p

Lenke til kommentar

Er det Gone in the Wind scenen er ifra? Har ikke sett filmen eller lest boka, men tar meg gjerne tid til å se den sammens med ei søt jente. :whistle:

 

Og jeg som har lagt igjen dvd'en i Trondheim :(

 

Btw så er den nesten fire timer lang :D

Det er ikke noe problem. Jeg laster ned filmer lynkjapt på PC-en min, og 4 timer er ingenting i forhold til hva jeg ellers tilbringer fremfor PC-en. :love:

Lenke til kommentar

Hva faen skal jeg bruke 500 kroner i gavekort på hos MPX? Dårlig utvalg der. Lurte å en SSD til dama (og legge i litt utenom gavekortet) eller enda en harddisk til maskina mi. Men dårlig utvalg i SSD-er og og harddisker er fortsatt for dyre. Harddisker venter jeg med til sommeren og satser på at prisene synker til da.

Kanskje jeg rett og slett bare skal kjøpe et par gode SD-kort?

Lenke til kommentar

Hva faen skal jeg bruke 500 kroner i gavekort på hos MPX?

Hvor lenge er gavekortet gyldig? Hvorfor ikke bare ha det i bakhånd, plutselig ryker en PSU eller du finner ut at du trenger et eller annet i løpet av året.

 

Edit: Eller du kan kjøpe mer RAM, man kan aldri få for mye RAM.

Edit2: En slik kan jeg forresten anbefale på det sterkeste, kjøpte nettopp nytt blad til min.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...