Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du penger på paypal brukes det, har du lagt inn bankkortet ditt i paypal brukes det til betalingen. Så den har vel trukket det du manglet direkte fra bankkortet.

 

Ok, satser på at du har rett :p

 

Et lite øyeblikk begynte jeg å lure på om denne transaksjonen ville føre til gebyr/renter eller noe trøbbel.

Lenke til kommentar

Jeg fører aldri over penger fra bankkonto til paypal. Betaler med paypal som om jeg betaler med bankkortet. Så lenge kortet er linket til paypal-kontoen (dvs at paypal har fått trukket et symbolsk beløp, satt det tilbake, og dermed verifisert at kortet er ekte), trenger du ikke penger på paypal-kontoen også.

 

Paypal har vist at de kan slette penger som ligger på folk sine paypal-kontoer for hva som helst. Men da helst når det er snakk om donasjoner, siden de er så strikse på hva PP skal kunne brukes til.

 

Edit: Har nå spilt Wordfeud med samme fyren i 2 dager på samme game, score er 265-191, 18 tiles left. Han gir ikke opp :p

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slimda drømmer om en ost med mange tentakler av revet ost som voldtar alt på sin vei.

Tentakler er bare kjedelige. Hender er mye mer interessante.

Nei, er redd det blir litt for villt for deg da. Detaljer!

Et sammensurium av ting som dette, diverse sensuelle oljer og tau. Er det jeg for øyeblikket husker av nattens drømmer. :tease:

Dere har rett, på en måte. Burde nok prøve å forandre sovemønsteret, men det er faktisk ikke så lett. Det nekter jeg på. Brånekter! Kroppen og hodet kan være sånn pase teit til tider.

Jeg tvinger meg selv gjennom et "helvete" for å få normal døgnrytme igjen. Har vært trøtt konstant i tre dager nå, men det må til for å få normal døgnrytme igjen. TVING deg selv til å stå opp til et fast tidspunkt hver eneste dag. Det er greit at det er litt senere på fridager, men ikke alt for mange timer. Prøv også å legg deg til fast klokkeslett hver dag. Da sovner kroppen raskere, og du får en dypere og bedre søvn.

 

Om du trenger en grunn til å legge deg tidlig, er det bare å flytte til oslo. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...