Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Eller gjør som meg! stå opp umenneskelig tidlig, legge seg umenneskelig sent, være helt skutt, sove ut i helgene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Sippe cider i drømmene? Nei, der forgår det bare voksne ting. :-P Som f.eks? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvordan blokkerer man brukere på forumet? Ikke meg vell, ble det noe miniforumtreff? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Eller gjør som meg! stå opp umenneskelig tidlig, legge seg umenneskelig sent, være helt skutt, sove ut i helgene. Funker ikke for meg. Når jeg har dagskift står jeg opp 05. Er trøtt hele ettermiddagen, legger meg 19-20-21 og står opp igjen 4-5. Sove ut i helgene er bortkasta tid. Ødelegger bare for mandagen igjen når du skal opp tidlig igjen. Endret 3. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Sippe cider i drømmene? Nei, der forgår det bare voksne ting. :-P Som f.eks? Vanskelig å forklare. La fantasien løpe fritt. Det er bedre. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Hvordan blokkerer man brukere på forumet? Ikke meg vell, ble det noe miniforumtreff? Jo deg. Jeg sa at jeg ikke skulle være med der pga skumle folk og jeg gidder ikke å kjøra i 7-8Timer for å komme til en drittplass. Slimda drømmer om en ost med mange tentakler av revet ost som voldtar alt på sin vei. Endret 3. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Husk gypsy, at å komme seg opp for å dra på jobb skal ikke være noe hatopplegg, da må du gjøre noe med rutinene dine. Å ligge og sove til 12-13 i helgene ødelegger bare neste uke igjen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Døgnrytmen hennes er heller ikke bra helsemessig. Hun tror hun sover ut på en helg, men i grunnen er ikke hjernen helt uthvilt på en helg, om man holder på slik hun sier i en uke.. Viktig å trives på jobb! Man tilbringer mye tid der. Endret 3. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vanskelig å forklare. La fantasien løpe fritt. Det er bedre. Nei, er redd det blir litt for villt for deg da. Detaljer! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 But, it´s just details... Vil på asia backpacking i sommer, men skal kanskje til maldivene Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 The Darjeeling Limited var en søt film 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Ja, jeg mener det er viktig å trives med å jobbe. Når man bruker 1/3 av livet sitt der er det ikke noe vits å ødelegge for seg selv med å hate hele tiden fordi man er trøtt. Soverutiner går tross alt å endre på ganske lett. Å insistere på at man er B eller C-menneske hjelper ingenting. Endret 3. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dere har rett, på en måte. Burde nok prøve å forandre sovemønsteret, men det er faktisk ikke så lett. Det nekter jeg på. Brånekter! Kroppen og hodet kan være sånn pase teit til tider. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er lett, krever bare selvkontroll og viljestyrke.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kommer jo helt ann på situasjonen. Jeg sover lite, og når jeg først sover så sover jeg latterlig dårlig. Haba haba! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er det spesielle tv serier du må følge på kvelden, last dem ned fra torrentsider og se når du vil f.eks. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Eneste jeg følger med på er frustrerte fruer, og det er ferdig før klokken 11. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Sippe cider i drømmene? Nei, der forgår det bare voksne ting. :-P Som f.eks? Jeg er ganske sikker på at han refererer til voksne ting som f.eks å fylle ut selvangivelsen, låneavtaler i bank og rentesatser. Men hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Normale folk tenker ikke slik som McHansern. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Han skrev til meg en gang at vi må aldri ta han seriøst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg