Need44speed Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Er ikke Brad Pitt litt år 2000? Da har du umulig sett mye film de siste årene. Tree of Life, Inglourious Basterds og The Curious Case of Benjamin Button for å nevne noen av filmene han briljerer i. Og The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford!!!! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Er Ford Sierra Cosworth så dårlig som folk skal ha det til? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg vil ha sjokolade Du må vente. Jeg har forresten sporingsnummer :E Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Kjøp sjokolade Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Kjøp sjokolade Sjokolade koster penger. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Vanlige folk hadde tatt Enrique Iglesias også. Nei, huff for en slesk fyr. Ser ikke noe hyggelig ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Og The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford!!!! Aye! Jævlig bra film. Litt usikker på hvorfor folk nevne Inglourious Basterds når det er snakk om Brad Pitt, dog. Fantastisk film, men han blekner jo totalt i mot en drøyt bra Christoph Waltz som er 98% av filmen. Hohoh! Når man har sett filmen tenker man ikke "fy faen, Brad Pitt er bra!", men tenker "Christoph Waltz er Gud!". All hail! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Vanlige folk hadde tatt Enrique Iglesias også. Nei, huff for en slesk fyr. Ser ikke noe hyggelig ut. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Aye! Jævlig bra film. Litt usikker på hvorfor folk nevne Inglourious Basterds når det er snakk om Brad Pitt, dog. Fantastisk film, men han blekner jo totalt i mot en drøyt bra Christoph Waltz som er 98% av filmen. Hohoh! Når man har sett filmen tenker man ikke "fy faen, Brad Pitt er bra!", men tenker "Christoph Waltz er Gud!". All hail! Tarantino er Meh, uansett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Tarantino er Meh, uansett. Nei. Trodde ikke du var noe glad i film uansett? Eller har jeg tatt helt feil? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Tarantino er oppskrytt, imo. ... inc flamewar. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Nei. Trodde ikke du var noe glad i film uansett? Eller har jeg tatt helt feil? Du har tatt meget feil. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Du har tatt meget feil. Aha! Kult. +1 til deg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Tarantino har vel ikke laget noe bra siden 90-tallet vel? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Aha! Kult. +1 til deg. Må nesten skuffe deg også, har sett meget få koreanske filmer. Eneste jeg har sett er Oldboy og I saw the devil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Er Ford Sierra Cosworth så dårlig som folk skal ha det til? Dårlig? Det er jo Konge! Spesielt om det er en av de gamle med bakhjulsdrift i stedet for 4x4. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Må nesten skuffe deg også, har sett meget få koreanske filmer. Eneste jeg har sett er Oldboy og I saw the devil. Regner med at du ikke likte Oldboy siden du ikke har sett de to ande filmene i trilogien? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Regner med at du ikke likte Oldboy siden du ikke har sett de to ande filmene i trilogien? Joda, likte den jeg. Visste ikke at det var flere filmer? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Har noen sett "Moneyball"? Verdt å bruke 2 timer på å se den? Trailerne jeg har sett av den virker ganske lovende. + at Brad Pitt er jo med Jepp, awesome film, ble en av mine favoritter etter å ha sett den i går. Hvis du digger Brad Pitt bør du vel heller se Oceans-filmene eller lignende, men hvis heller du vil se han prestere ekstremt bra i en rolle, ser du Moneyball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg