""" Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 You're a sorceress Straight from hell Can't resist your spell You're a witch and I know it well Can't resist your spell Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Mchansern © er outsourcet til Urumqi-provinsen i Kina forresten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Nå er jeg seriøst knust. Ikke venner? Takk for meg. Vi kan være venner, men jeg trenger litt tid for meg selv. Du har knust alle mine drømmer. Selvfølgelig Slimda, trodde vi hadde bestemt det for lengst? Selvsagt, men må få det skriftlig enda en gang! Alle her har nå Øystein Sunde-maraton. Done and done. Mye moro av Sunde, spesielt denne: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg vet best. Dere er bare noen barn. Jeg er eldre enn deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Dere er bare noens barn. Vi er alle noens barn. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Vi er alle noens barn. Ikke jeg. Jeg ble bare sendt ned fra himmelen jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Ikke jeg. Jeg ble bare sendt ned fra himmelen jeg. Tipper du datt ned og landa på trynet. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Tipper du datt ned og landa på trynet. Hadde du liksom lært deg å lande grasisøst da du var en baby? Hmpf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hadde du liksom lært deg å lande grasisøst da du var en baby? Hmpf Jeg er født gal, avla vill og fora på piggtråd. Hva tror du? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg har fått sydd puter under armene så det var ikke så hardt når jeg landet. Knis. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Det er ikke noe farlig om barn faller langt. De bare spretter videre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Det er ikke noe farlig om barn faller langt. De bare spretter videre. Det spørs hvor hardt du kaster dem. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hadde du liksom lært deg å lande grasisøst da du var en baby? Hmpf Who didn't? Ut av min mor kom jeg stupende ut, tok en grasiøs saltomortale, og landet på bena. Ja, du hørte riktig, jeg kunne stå oppreist. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hva tror du? Jeg tror at hvis jeg ble sendt fra oven, ble du sendt fra neden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Ut av min mor kom jeg stupende ut, tok en grasiøs saltomortale, og landet på bena. Ja, du hørte riktig, jeg kunne stå oppreist. Ryktene sier også at knivstakk legen fordi du mente han fingra mor di når han prøvde å lokke deg ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg er eldre enn deg. Det er du alldeles ikke. Og man skal ha respekt for de eldre. Gjelder dere alle.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg tror at hvis jeg ble sendt fra oven, ble du sendt fra neden Jeg er en engel ifra helvete. Uten vinger uten glorie. En jævel, en satan, en egotripp som tar alle andre følelser for dritt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Ryktene sier også at knivstakk legen fordi du mente han fingra mor di når han prøvde å lokke deg ut. Nå må du ikke høre på alle ryktene som går, men det er liten tvil om at brukte litt for mye tid der nede mellom bena og han fortjente det han ble utsatt for... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Skitne folk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Vi er alle noens barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg