theoriginalAidskake Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har så vondt i halsen at jeg dævver snart. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har så vondt i halsen at jeg dævver snart.Du vet. jäger? ;p Dævve. Jeg er så trøtt at jeg dævver snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Underpants, nå har jeg faktisk ikke peiling på hva du preiker om. Kan ikke huske å ha sett noen slike muligheter før. Er det en plug-in, eller bruker du Winamp Modern? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har så vondt i halsen at jeg dævver snart.Du vet. jäger? ;p Dævve. Jeg er så trøtt at jeg dævver snart. Du vet. Jeg har ikke det. =( Tror ikke det hjelper mot infeksjoner heller? Trøtt? Sov da, mann. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Underpants, nå har jeg faktisk ikke peiling på hva du preiker om.Kan ikke huske å ha sett noen slike muligheter før. Er det en plug-in, eller bruker du Winamp Modern? Vetkkje, lasta ned den på forsida på http://www.winamp.com/ og du ser det bilete av Winamp der? Det er den firkanten i midten, men lamaen på. Borte vekk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Du vet. Jeg har ikke det. =( Tror ikke det hjelper mot infeksjoner heller? Trøtt? Sov da, mann. Alkohol er alltid en kos kamerat. Sove nei, Madrugada på gang. Kan ikke zåve da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Ah, Winamp Modern. Kan nok ikke hjelpe deg. Jeg kjører Classic. Regg deg og spør på Winamp-forumet edit: Evt. prøv og trykk Alt + A. Endret 3. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Uff, kappene på touchpadden fungerer ikke, noen som har en idé om hvor irriterende det er uten museknapper? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Sjur, det funker ikkje, men takk. (: Mikkel: Det er ille å ikkje ha mus! Endret 3. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Aaah, rommet mitt er ryddig og sånn ^_^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Er det nokon som bruker Winamp her då? Is nies. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Eplefe, vetkkje du kva som er galen? Det er utruleg digg forresten. Skulle ønske rommet mitt var ryddig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Det var ingen kake. Den var en løgn. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Aaah, rommet mitt er ryddig og sånn ^_^ Gief deler av credit. Det var ingen kake. Den var en løgn. Jeg skal gi deg kake jeg! *trykke bløtkake i trynet på* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg skal gi deg kake jeg! *trykke bløtkake i trynet på* Men datastemmen i spillet SA det skulle bli kake. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Portal Leiligheten min er helt ryddig Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, no legger eg meg og prøver å finne svaret i morgon. God natt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 GLaDOS lyver ikke heller, for hun har fortsatt moralbrikken sin intakt frem til slutten av spillet, men da ødelegger du moralen, kaken og til slutt sinnet. Erhh. Ja. Nie: Masse cred, masse cred! *drive og avalfabetisere dvd-ene sine* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Men datastemmen i spillet SA det skulle bli kake. Og du fikk kake... Bløtkake, til og med. Btw, BUP er gratis frem til fylte 18 eller ut kalenderåret man fyller 18, er det ikke? Eller er det jeg som roter med faktaene mine? (Og nei, jeg gidder ikke google, FX er tard) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 En ting er sikkert. Det er IKKE shorts og t-skjorte-temperatur ute i Steinkjer nå >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg