Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Men tror nok det er best med energidrikke, thinkgeek har jo koffeinpiller. Men å løpe rundt som pac man i mørket forran en dataskjerm mens man muncher piller er vel ikke så koselig? Eller? Vent, nvm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hvordan vet du om dem? Du mente hva jeg skjønte. Han sier han tror K dør før han får halliser fordi han har lest at folk med hjerteproblemer kan øke risikoen for et fatalt infarkt om de går uten søvn. hvem vet, kanskje han har det, det finner han ut av senere Hvem vet, mulig dere kline vilt? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Pedofil eller? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Tørr jeg slette Facebook? Do it, do it! Done. Rimelig deilig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hvem vet, mulig dere kline vilt? 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Ha ha For en irriterende nabo jeg har!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hvem vet, mulig dere kline vilt? 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Coop sine baconburgere fungerer fint! Ikke helt det samme som ekte bacon på burger da. Dere skal få en triprapport. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 triprapport på baconburgere? Da må de vel være bra? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Bacon vettu Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Visste dere at ribbe er det man lager av asylsøkere som får avslag? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Visste dere at ribbe er det man lager av asylsøkere som får avslag? Derfor det smaker så godt? Endret 3. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Visste du at strømmen adapterene våre trekker når de forskjellige aparatene våre er av er nok til å varme en hel liten landsby i Afganistan gjennom hele vinteren? Så skru på alt du har av elektronikk så kanskje vi får en hel by av dem til å fryse ihjel! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Visste dere at ribbe er det man lager av asylsøkere som får avslag? Jævla rasist. Ro deg ned, pass på så du ikke får hjerteinfarkt pus <3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Visste du at strømmen adapterene våre trekker når de forskjellige aparatene våre er av er nok til å varme en hel liten landsby i Afganistan gjennom hele vinteren? Så skru på alt du har av elektronikk så kanskje vi får en hel by av dem til å fryse ihjel! :!: Visste dere at ribbe er det man lager av asylsøkere som får avslag? Jævla rasist. Ro deg ned, pass på så du ikke får hjerteinfarkt pus <3 Måtte bare se om det var greit for en mod først Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Tripprapport 10 minutter i baconburgerens verden Når: Noen minutter siden Dose: Ca 2 baconburgere. og halv liter pistasjeis. Det hele begynte med at jeg ble sulten, men jeg ville ikke lage meg noe avansert. Derfor ble stekte baconburgere inntatt oralt ( ca 2 min pause mellom hver av dem). Jeg kjente en merkelig effekt som kan beskrives som metthetsfølelse, og den har jeg fortsatt. En liten lykkerus er inni meg nå, som gjør meg helt avslappet. For å makse ut potensialet spiser jeg pistasjeis nå. Den gir meg en merkelig følelse sammen med burgeren, litt rar i maven. Det blir kaldt nedover halsen, en kaldhet som kommer innenfra og sprer seg i alle retninger rundt halsområdet. Jeg kan anbefale denne rus på det høyeste, men vær klar over bieffektene: metthet. 8/10 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Derfor ble stekte baconburgere inntatt oralt SÅ det var det jeg gjorde feil Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Setter opp ny skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg