BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jarmo sitter i saunaen og drikker vodka igjen. Er TSP også på fylla? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Og se rare ting etterpå. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Diskusjon.no Ledet av fyllefolk!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er TSP også på fylla? Bare hvis noen putter noe i eplejuicen hans. 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Eller appelsin juicen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Tør ikke. Han har to bjørner, en ulv og Bundy som kjæledyr der inne. Denne karen er ikke billig i drift. Bare billig. Ikke rart, jeg sendte han vodka til jul. (no joke). Brun på leppene? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Eller appelsin juicen Nei. Han er eplejuice-mann. Ikke appelsinjuice-mann. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Eplejuice mannen er på farten! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvor lenge kan jeg være våken før jeg begynner å hallusinere? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Hvor lenge kan jeg være våken før jeg begynner å hallusinere? Tok 4 dager for meg, etter rundt 11 dager elns hadde jeg store halliser. Samt psykose. Endret 3. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvor lenge kan jeg være våken før jeg begynner å hallusinere? Tror du får hjertestans føre det skjer Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvor lenge kan jeg være våken før jeg begynner å hallusinere? Om du vil ha halliser kjøper du deg datura på plantasjen Vær advart! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvor lenge kan jeg være våken før jeg begynner å hallusinere? Par, tre døgn for småhalliser som skygger i øyekroken. Litt lenger for større. Hvor lenge kan jeg være våken før jeg begynner å hallusinere? Tror du får hjertestans føre det skjer Hvorfor i all verden tror du det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Om du vil ha halliser kjøper du deg datura på plantasjen Vær advart! Så du kan slikt Du må nok behandle dem først. Ikke sikker på om det er dem eller ikke, men var noen frø som er giftig ubehandlet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kvitteringen har et poeng. Om jeg absolutt ønsker å hallusinere, så gjør jeg det på en lettere og mer human måte enn å holde meg våken i 3 dager. Jeg pines allerede etter 29 timer... Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvor lenge kan jeg være våken før jeg begynner å hallusinere? Par, tre døgn for småhalliser som skygger i øyekroken. Litt lenger for større. Hvor lenge kan jeg være våken før jeg begynner å hallusinere? Tror du får hjertestans føre det skjer Hvorfor i all verden tror du det? For det er nettopp det som har skjedd med folk som har vært våken så lenge Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Datura er potensielt dødelig, for dosen man får fra hver enkelt blad/frø kan man ikke regne ut om man ikke hadde skaffet en ekstrakt. Noen blader kan inneholde nær ingen virkemidler imens andre kan være svært potense For å være på en mer sikker side kan det jo kjøpes 10x salvia ekstrakt fra utlandet, helt lovlig Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 For å være på en mer sikker side kan det jo kjøpes 10x salvia ekstrakt fra utlandet, helt lovlig Står ikke salvia på legemiddelisten? Dvs du må ha resept. Da blir det stoppet i tollen, og du kan forvente deg en bot hvis det skjer flere ganger. Kan være jeg tar feil. LARS! Korrekter meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvorfor ikke bare få tak i noe LSD? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 For det er nettopp det som har skjedd med folk som har vært våken så lenge Og det er folk som har voldtatt eldre damer etter å ha spist brød.Tror du er litt paranoid. Fakta er at det tar deg ganske lang tid å dø av søvnmangel. Det tar ikke mange døgna før du begynner å se ting. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg