Yavel Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Endelig hjemme etter 5 utrolige dager i Amsterdam! Anbefales til alle! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Endelig hjemme etter 5 utrolige dager i Amsterdam! Anbefales til alle! Hvor mye koster prostituerte der for tiden? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Nei nå må jeg slutte å sove så lenge!! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Samme her. Blir helt rar i hodet av det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Skulle ønske jeg kunne sove lenge. Bli en TorneBundy. Sove i 100 år. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Skulle ønske jeg kunne sove lenge. Med skolen iveien kan jeg ikke nyte den tiden på døgne jeg liker best. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Det er ikke bra og sove til kl 12.00 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Lol, waste of time. Sto opp tidlig, dro på jobbsøkerkurs for å ha noe å fylle dagen med. Etter en time var jeg ferdig og hadde vist kurslederen at jeg kunne skrive en CV og en søknad. Ville vært ferdig mye tidligere om han ikke hadde forsvunnet etter en halvtime og jeg bare satt der og venta på'n. Interessant å være på kurs som eneste kursdeltaker også, så jeg dro på senteret etterpå og kjøpte meg en ny og tykk hodepute og satt og så på chicksa som vandra rundt og bytta julegaver o.l. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Nei nå må jeg slutte å sove så lenge!! Du svarte aldri på om du ville chatte med meg, 15 år gammel jente. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Interessant å være på kurs som eneste kursdeltaker også, så jeg dro på senteret etterpå og kjøpte meg en ny og tykk hodepute og satt og så på chicksa som vandra rundt og bytta julegaver o.l. Du mener du stalka dem. Nei nå må jeg slutte å sove så lenge!! Du svarte aldri på om du ville chatte med meg, 15 år gammel jente. Jente? ææææsj Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Andreas heter du. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hvem gjør det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Interessant å være på kurs som eneste kursdeltaker også, så jeg dro på senteret etterpå og kjøpte meg en ny og tykk hodepute og satt og så på chicksa som vandra rundt og bytta julegaver o.l. Du mener du stalka dem. Om å stalke er å sitte på en benk mens man myser på bengs som passerer og man egentlig bare registrerer at de ser på en i øyekroken der man sitter på en pute med hodetelefoner på ørene og leser Arto Paasilinna, så sure. Da stalka jeg dem. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Endelig hjemme etter 5 utrolige dager i Amsterdam! Anbefales til alle! Hvor mye koster prostituerte der for tiden? Overhørte at det var 50 euro for en fuck&suck, men om det stemmer vet jeg ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hvem gjør det? Herr Brun gjør vel det. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Sto opp før 8 idag men jeg har noe og glede meg til, sjokolade fra litihtithiutdmmuS Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Den sendes i en pakke, så du må nok på postkontoret å hente den tror jeg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Det nye nicket ditt er stygt. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hvorfor det? Lith iti umS Utales: LifitiumS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg