Underpants Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Fiksa no. Det var ein underleg følelese å vere tilbake i mitt eigentlege eg. O.o Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg vil HA!!!!!!!!! Endret 3. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hurra, om en drøy halvtime er jeg gammel. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Næ, er eplefe her til en forandring ? :!: heipådeg. Hurra, om en drøy halvtime er jeg gammel. hvor gammel Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har nesten posta 100 poster på en dag er det bra eller? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg sov midt på dagen idag... ikke lurt, da får e ikke sove inatt.. Jeg var hos en kompis istad som hadde fått et anlegg, sattan, det spillte bra! Party til helga iaffall! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Eplefe, du bruker Winamp, ikkje sant? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Næ, er eplefe her til en forandring ? :!: heipådeg. Hurra, om en drøy halvtime er jeg gammel. hvor gammel Ferdig med de glade tenår. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Ferdig med de glade tenår. 20? Å guuud. Det der skal typen så sykt få høre! :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Ah ... Wannskrækk. Flott å høre på, men det kurerer ikke frykten for å dø i morra, samt skrikene fra magen fordi jeg ikke har spist noe annet enn 2 hvite julekaker som var brune for 3 måneder siden. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Er det nokon som bruker Winamp her då? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg vil HA!!!!!!!!! Opeth vokalisten som har tatt over som vokkis i Bloodbath? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Ah ... Wannskrækk.Flott å høre på, men det kurerer ikke frykten for å dø i morra, samt skrikene fra magen fordi jeg ikke har spist noe annet enn 2 hvite julekaker som var brune for 3 måneder siden. Om du fortsetter på den måten der, forstår jeg frykten din oO Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Har ryddet ut av skapet, jeg. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Har ryddet ut av skapet, jeg. Diabetes? Endret 3. mars 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) mrbjoern, jeg gikk tom for mat i helga og har ikke kommet meg på butikken for å kjøpe. I dag har jeg vært for svak til å gå ut. "Gleder" meg til å sitte og ta eksamen i morra. Underpants, ja jeg. Winamp über alles. Foretrekker 2.95, og bruker den på Vista siden nyere versjoner av Winamp teiter seg ^^ Endret 3. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Datasmurf: Daså... Om jeg hadde bodd noe lenger nord, kunne jeg kommet innom med mat til deg, though. Og... jeg takler ikke winamp Oo Eneste spilleren jeg faktisk "liker" er Rhythmbox i Ubuntu. Ellers er de fleste andre ganske tard =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg overlever stort sett. Har ikke dødd av matmangel enda Nå om bare vannet her var drikkendes, hadde alt vært fint, men må jo koke det opp og kjøle det ned før det blir drikkbart >_< Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 jeg faktisk "liker" er Rhythmbox i Ubuntu. Ellers er de fleste andre ganske tard =/ amarok > rythmboxofaids. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Sjur, eg får ikkje opp album-arten igjen. Den boksen der det er bilete av coveret er borte og eg får han ikkje tilbake igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg