Kammizez Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Da har du ikke lest Morgan Kane. Jeg klager ikke på innholdet, jeg klager på selve aktiviteten lesing. Det er gørr kjedelig, det tar lang tid, og det er strevende. Derfor er dette en aktivitet jeg prøver å unngå så mye som mulig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Lite utsnitt fra boka: '' Jeg redder hele familien min ved å være i skogen. De tror det er en ulempe at jeg befinner meg her ute, mens det i virkeligheten er redningen for oss alle sammen. Vi vil ha mye å takke skogen for, min familie og jeg dersom jeg en dag bestemmer meg for å vende tilbake. Men jeg ser ikke hva som skulle kunne få meg til å bryte opp. Her oppe utsetter jeg meg ikke for andre mennesker, og andre mennesker utsettes ikke for meg. Andre beskyttes mot min sarkasme og hatefullhet og jeg beskyttes mot deres flinkhet og stupiditet. Jeg opplever det som en god ordning. '' Virkelig en bok for meg, altså! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hvem bryr seg om Morgan Kane? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hva leser du, Romis? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Når legger de fleste seg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Han er ikke så sjalu av seg, du får sikkert lov til å drømme om meg. Og egentlig er han veldig snill Vi kan drikke cider sammen. Åååh jaaa! Det kan vi gjøre! Du får si ifra om du snipper innom Oslo en tur, så kan vi sippe Cidere sammen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hva leser du, Romis? Wild guess, Doppler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Åååh jaaa! Det kan vi gjøre! Du får si ifra om du snipper innom Oslo en tur, så kan vi sippe Cidere sammen. Det blir nok en stund til, du skulle sagt ifra i desember. men jeg mente i drømmene dine da! Wild guess, Doppler? Når du sier det Tror jeg begynte på den for 2-3 år siden, men den var ganske skuffende hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hva leser du, Romis? Wild guess, Doppler? Korrekt. Av Erlend Loe. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Ser gjerne 4+ timer tv-serier per dag, men føler jeg har veldig lite tid til å lese. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Trenger ikke å lese bøker for å være god på litteratur. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Erlend Loe er flaut. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Har nylig blitt ferdig med Animal Farm og 1984 av George Orwell. To veldig bra bøker jeg anbefaler alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Erlend Loe er flaut. Indeed. Hva skal jeg høre på, anyone? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Nå? Rihanna. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Lager tikka masala med bacon og kylling nå. Sausen er selvsagt lagt helt fra bunnen av, ikke noe ferdig jalla! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Når legger de fleste seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Nå? Rihanna. Virkelig? Av alle ting? Det er det siste jeg vil utsette meg selv for. Når legger de fleste seg? I morgen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Joda, Loud er et supert album. Men om det ikke faller i smak kan du prøve Vena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg