Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde ikke du drakk alkohol i det hele tatt. :hmm:

Drikker alkohol om det ikke er alkoholsmak. Så slipper jeg det fordømte maset. :whistle:

Foretrekker å drikke brus, helt ærlig. Billigere og bedre smak.

Det er forståelig, blir ikke like fort lei cider da. i alle fall ikke jeg :p

Fikk en god drink på Peppes da, på julebordet med leverandøren der. Der utfordra vi servetrisa til å servere alkodrink uten alkosmak. Den drakk jeg fem stk av.

Joda, han drikker så lenge det ikke smaker alkohol. :p

Bingo!

This... jeg vurderte sterkt å slutte å drikke alkohol igjen nå i går og i dag, men tviler på at det skjer.

Hadde litt fylleangst både i går og i dag, menmen, sånt skjer når man går på en smell.

Skal nok litt mer til før jeg gir opp alkoholen totalt, klarer ikke å sitte edru med folk som drikker, det går bare ikke.

Det er svært interessant å være edru med folk som drikker, men når de drikker for mye, blir det bare kjedelig.

 

Har aldri likt Ole Brumm så mye. Alle karakterene er jo så irriterende.

Alle karakterene er jo avhengig av forskjellige rusmidler. :(

Lenke til kommentar

Vel, han er vel hovedsaklig avhengig av honning. :p

 

Jeg for min del likte det så godt da jeg var liten, både Disneys versjon og A.A. Milnes.

Har lydbøker av både Egner og Lorentzen, bøker opp og i mente, kosedyr og hva enn det skal være.

Likte de nye filmene også, helt opp til denne. Nye stemmer, ny grafikk på Kristoffer Robin og oppbrukt tema.

 

Ha-ha, good one!

Lenke til kommentar

Dere facebook-folk..er det mulig å lage en profil der som er "privat", altså at man ikke dukker opp hvis folk søker etter navnet sitt?

Men som bare inviterte kan finne?

 

Har unngått facebook i X år fordi jeg ikke har lyst at diverse folk fra min fortid skal søke meg opp og mase om ting.

 

Da mener jeg ikke å gjøre veggen privat, men at jeg ikke spretter opp i det HELE tatt på søk.

Ja, det er fult mulig, har gjort det samme selv.

 

Men hvordan er det med folk som ikke har friend requestet som leser på veggen til vennene mine da? Vil de se mine poster og underkommentarer også? Er keen på å være på facebook mtp mine vanlige venner og kolleger og familie og slikt, men vil ikke kunne bli oppsøkt av fortids "spøkelser" når som helst..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...