Datasmurf Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Zombie cheerleaders! Interessant å sitte her og se på mens jeg spiser kremfylt kake. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Mhm. Flykt hit, du er trygg. Spesielt om natten, for da skal jeg ta igjen alle timene jeg ikke har sovet. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det noen her som ikke liker kaffe? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Så hvorfor i huleste er dere på en Caffe da? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Flykt hit, du er trygg. Spesielt om natten, for da skal jeg ta igjen alle timene jeg ikke har sovet. kommer straks!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Er det noen her som ikke liker kaffe? Vet ikke, har aldri smakt. Flykt hit, du er trygg. Spesielt om natten, for da skal jeg ta igjen alle timene jeg ikke har sovet. kommer straks!! Hurra! ... åh faen, brb, rydde! Endret 2. januar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 High five! Yey! Slimda, aldri smakt kaffe engang, what? ikke at du har gått glipp av noe da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kaffé med Vikingfjord. Gode greier... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det virker som om slimda er ung kanskje 15 år eller noe siden hun aldri har smakt kaffe. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Dere facebook-folk..er det mulig å lage en profil der som er "privat", altså at man ikke dukker opp hvis folk søker etter navnet sitt? Men som bare inviterte kan finne? Har unngått facebook i X år fordi jeg ikke har lyst at diverse folk fra min fortid skal søke meg opp og mase om ting. Da mener jeg ikke å gjøre veggen privat, men at jeg ikke spretter opp i det HELE tatt på søk. Endret 2. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kaffé med Vikingfjord. Gode greier... Kaffe med heimbrent, kaffe med vikingford, kaffe med alle typer vodka, kaffe med baileys, kaffe med irish cream. Har prøvd det meste. Eneste som er godt er med baileys i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det noen her som ikke liker kaffe? Ja, drukket for mye karsk. Samt at jeg alltid blir så søvnig. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Haha, jeg dauer av Birger as. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Dere facebook-folk..er det mulig å lage en profil der som er "privat", altså at man ikke dukker opp hvis folk søker etter navnet sitt? Men som bare inviterte kan finne? Har unngått facebook i X år fordi jeg ikke har lyst at diverse folk fra min fortid skal søke meg opp og mase om ting. Da mener jeg ikke å gjøre veggen privat, men at jeg ikke spretter opp i det HELE tatt på søk. Ja, en venninne har/hadde det visstnok. Endret 2. januar 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det virker som om slimda er ung kanskje 15 år eller noe siden hun aldri har smakt kaffe. Beste jeg har lest i år! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 He He Dette Er Morsomt Dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg