LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Bra bundy, la det ligge å råtne, så får gresset litt gjødsel også Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Gresset får nok gjødsel, jeg har ikke dass. Så jeg pleier å drite på plenen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Naturlig. Slik vi liker det. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Mye lettere å rydde om du hadde fyrt opp alt på samme sted. Jeg har fyrt av på samme sted men det er fortsatt en stor jobb med og rydde opp. Endret 2. januar 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Naturlig. Slik vi liker det. Ikke de som bor nærmest, de må se på meg gjennom kjøkkenvinduet midt i morgenkaffen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Kan du komme hjem til meg og drite på plenen min? Jeg vil ha litt grønnere plen skjønner du Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hmm.. nå må jeg nesten ut av huset for å kjøpe meg godteri. Hva skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) De har godt av å være naturlige de også. Be dem om å kle av seg og danse med hverandre. Hmm.. nå må jeg nesten ut av huset for å kjøpe meg godteri. Hva skal jeg kjøpe? Smågodt er dyrt og usunt. Kokesjokolade eller freia melkesjokolade? Endret 2. januar 2012 av Kvittering Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Smågodt er dyrt og usunt. Kokesjokolade eller freia melkesjokolade? Godteri var kanskje feil ord.. jeg er mer snackperson. Det må bli en type potetgull når jeg tenker meg om. Man kan aldri få nok potetgull. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hmm.. nå må jeg nesten ut av huset for å kjøpe meg godteri. Hva skal jeg kjøpe? 1 kg småBundy, 1.5 l Bundy, også en slik Freia melkeBundy Kan du komme hjem til meg og drite på plenen min? Jeg vil ha litt grønnere plen skjønner du Allerede vært der Eller så fikk jeg feil adresse. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Kokesjokolade går vist for å være sunt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Smågodt er dyrt og usunt. Kokesjokolade eller freia melkesjokolade? Godteri var kanskje feil ord.. jeg er mer snackperson. Det må bli en type potetgull når jeg tenker meg om. Man kan aldri få nok potetgull. Jeg liker i hvert fall Sørlandschips med maldonsalt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) 1 kg småBundy, 1.5 l Bundy, også en slik Freia melkeBundy Men det er så kvalmenende. Har også hørt rykter om at et mistenkelig mange personer har fått diverse sykdommer etter å ha konsumert det. Kokesjokolade går vist for å være sunt. Hallo folkens. Hvorfor skal jeg liksom ville ha sunne ting? Snacks og godteri sa jeg Endret 2. januar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Kokesjokolade er jo godt og sunt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 1 kg småBundy, 1.5 l Bundy, også en slik Freia melkeBundy Har også hørt rykter om at et mistenkelig mange personer har fått diverse sykdommer etter å ha konsumert det. Faen, så sannheten er ute, alså? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Faen, så sannheten er ute, alså? Jupp, jeg så det på facebook! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Jenter skal ikke spise usunt. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Jenter skal ikke spise usunt. Men mannfolka da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg