Romis Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Kjøpte Xbox kontroller til PC'en min i går. Blir gøy å spille Bulletstorm osv med EyEfinity nå. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (...)Men hva med dette tv? (...) Det skal fungere utmerket. Jeg tror det vanskelig skal la seg gjøre å finne en ny TV til salgs i dag som ikke kan kobles til en 360. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Joda, men jeg plukket opp ett eller annet sted at en xbox krever så og så mye.. Men hva med dette tv? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/42PFL3606H/philips-42-lcd-tv-42pfl3606 tenker på i forhold til hva denne koster, og med tanke på at budsjettet er stramt og jeg trenger tv asap! Jeg tror du har blitt fora med kommunistisk bullshit ifra Hansern ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg er vel muligens (med unntak av Lycan?) den minst kommunistiske her inne. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg er vel muligens (med unntak av Lycan?) den minst kommunistiske her inne. I beg to differ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 om ikke formen på avataren din er lik, så er fargene det ihvertfall. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jeg er vel muligens (med unntak av Lycan?) den minst kommunistiske her inne. #lycan #godstemning Endret 2. januar 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Kommunistjævel. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Joda, men jeg plukket opp ett eller annet sted at en xbox krever så og så mye.. Men hva med dette tv? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/42PFL3606H/philips-42-lcd-tv-42pfl3606 tenker på i forhold til hva denne koster, og med tanke på at budsjettet er stramt og jeg trenger tv asap! Bitch, du lurer på om ein flatskjerm taklar ein xbox? Seriously, er du ein sytti-åring på elkjøp? Om TVen hadde opløysning på 40x60, var produsert i 1850 og vog 70kg hadde den takla ein xbox. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Bitch, du lurer på om ein flatskjerm taklar ein xbox? Seriously, er du ein sytti-åring på elkjøp? Om TVen hadde opløysning på 40x60, var produsert i 1850 og vog 70kg hadde den takla ein xbox. Hadde vore sjukt vanskeleg å sjå kva som sto på menyen/skjermen, då. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hei, hva skal folk idag? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Mornings, Wizzlee! I dag skal jeg avslutte ferien og reise tilbake til Oslo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Eg skal på jobb. Snart. Stengevakt i dag, hurra! n_n Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Eg sov ikkje i natt. Såg LOTR 2 og 3. No veit eg nesten ikkje kva dag det er. All nattfisen har ikkje komt seg ut gjennom natta, så magen høyrest ut som ein ork. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hei, hva skal folk idag? Pumpe jern. Har faktisk klart å lære meg å lese bøker. Lest "Ut å stjæle hester" og snart ferdig med LOTR. Deilig å lære seg å bare gjøre en ting av gangen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Eg sov ikkje i natt. Såg LOTR 2 og 3. No veit eg nesten ikkje kva dag det er. All nattfisen har ikkje komt seg ut gjennom natta, så magen høyrest ut som ein ork. Skal se Two Towers EE ikveld. Elsker at mamma er nesten like stor fan som meg ^^ Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 HEI ALLE FORUMTROLL! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Eg sov ikkje i natt. Såg LOTR 2 og 3. No veit eg nesten ikkje kva dag det er. All nattfisen har ikkje komt seg ut gjennom natta, så magen høyrest ut som ein ork. Skal se Two Towers EE ikveld. Elsker at mamma er nesten like stor fan som meg ^^ Ingenting er som nerdete jenter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg skal flytte ett kubikk fyringsolje, hente en avbalanseringsmaskin, skru av dekk på en bil, mens den løftes med gaffeltruck, skru løs 3 par med lykter (foran og bak på en bil og foran på en annen), montere baklysa over på en annen bil, montere ekstralys på samme bil, trekke nye ledninger, montere og muligens feilsøke stereo. Når det er gjort skal jeg hjem og koke kraft på restene etter kalkunen jeg hadde i går. Så skal jeg lage kalkun og karrigryte. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 HEI ALLE FORUMTROLL! Hey trollet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg