Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men jeg plukket opp ett eller annet sted at en xbox krever så og så mye.. Men hva med dette tv?

 

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/42PFL3606H/philips-42-lcd-tv-42pfl3606

 

tenker på i forhold til hva denne koster, og med tanke på at budsjettet er stramt og jeg trenger tv asap!

 

Bitch, du lurer på om ein flatskjerm taklar ein xbox? Seriously, er du ein sytti-åring på elkjøp? Om TVen hadde opløysning på 40x60, var produsert i 1850 og vog 70kg hadde den takla ein xbox.

Lenke til kommentar

Eg sov ikkje i natt. Såg LOTR 2 og 3. No veit eg nesten ikkje kva dag det er. All nattfisen har ikkje komt seg ut gjennom natta, så magen høyrest ut som ein ork.

 

Skal se Two Towers EE ikveld. Elsker at mamma er nesten like stor fan som meg ^^

:love:

Ingenting er som nerdete jenter.

Lenke til kommentar

Jeg skal flytte ett kubikk fyringsolje, hente en avbalanseringsmaskin, skru av dekk på en bil, mens den løftes med gaffeltruck, skru løs 3 par med lykter (foran og bak på en bil og foran på en annen), montere baklysa over på en annen bil, montere ekstralys på samme bil, trekke nye ledninger, montere og muligens feilsøke stereo. Når det er gjort skal jeg hjem og koke kraft på restene etter kalkunen jeg hadde i går. Så skal jeg lage kalkun og karrigryte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...