Pubé Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Er ikke du litt gammel for sånt? Trodde jeg også! Får satse på at jeg ikke blir noe særlig høyere nå. 1.89 holder... Jeg nærmer meg 1.91, 16 år og har også voksesmerter. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Du må spille basketball. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Var en annen server rett borti her, da hadde jeg 2ms i ping. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 ligger på 2-1ms ping på enkelte servere i bf3 da Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) All grøt jeg har smakt er dritkjipt og kvalm. Blir ikke mindre kvalmt av at folka bsolutt skal kjøre på med en gigantisk smørklump i midten. Ugh! OK, Gypsy. Eller Hedvig. En av dere. Du hadde visst hadde helt rett i at han har dårlig smak. Endret 2. januar 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Tror ikke jeg har ytret noe sånt på en god stund hvertfall. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hei. Jeg tigger 1$ på paypal til et sårt ønsket domene. Noen som vil sponse meg? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Nei. Faens gærne drittnabo som bråker så jævelig på natta! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Dere skuffer dypt. Når jeg får kontroll på verden skal dere brenne. BRENNE SIER JEG. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Dere skuffer dypt. Når jeg får kontroll på verden skal dere brenne. BRENNE SIER JEG. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Diggg og få ordentlig beskjed om skolestart... neida, skulle ikke begynne i dag allikevel. Jaja, godt noen står opp i tide til første økt og sjekker fronter før de drar, for jeg forsov meg og var nesten på vei ut døra da jeg sjekket face og så at vi hadde visst fri allikevel Lenke til kommentar
awezum Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 god morgen alle sammen! Jeg har et lite spørsmål om det ikke er for mye forlangt; Hva krever en xbox 360 slim av en tv? I forhold til Hz osv ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 god morgen alle sammen! Jeg har et lite spørsmål om det ikke er for mye forlangt; Hva krever en xbox 360 slim av en tv? I forhold til Hz osv ? Så lenge du kjøper en tv som er produsert etter 1990 så er du safe 1 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Joda, men jeg plukket opp ett eller annet sted at en xbox krever så og så mye.. Men hva med dette tv? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/42PFL3606H/philips-42-lcd-tv-42pfl3606 tenker på i forhold til hva denne koster, og med tanke på at budsjettet er stramt og jeg trenger tv asap! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Kaffen smakte sølevann på jobben i dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Joda, men jeg plukket opp ett eller annet sted at en xbox krever så og så mye.. Men hva med dette tv? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/42PFL3606H/philips-42-lcd-tv-42pfl3606 tenker på i forhold til hva denne koster, og med tanke på at budsjettet er stramt og jeg trenger tv asap! * Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg