Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Grøt funker ikke en gang i året. Har spist det en gang i år, men det var for å glede noen andre. Jeg ble kun kvalm av det, og fant ut at jeg ikke burde gjøre ting for å glede andre siden jeg ikke får noe ut av det selv, annet enn dritt og faenskap. Dakar. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 hvor ble alle guttene i tråden av...? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Grøt er godt. hvor ble alle guttene i tråden av...? Tro det eller ei, men Necro er visst av hannkjønn. Jeg vet, jeg ble like sjokkert som deg... 1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 de syter alle som noen småjenter men la gå... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ja, herregud fatter ikke at dem gidder å sutre slik. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Aner ikke hva du preiker om. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ingenting av Kvittering sier gir mening. Han er en forvirret og en forstyrret person. Om vi lar ham være, lar han oss være. Vel, det er ikke sant, han er en irriterende liten jævel. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 kort lunte har han i det minste Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jeg føler plutselig en intens smerte i mitt venstre ben. Jeg lurer på hva det kan være. Skal teste om jeg fortsatt kan gå. Edit: Suksess. Endret 2. januar 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg har begynt å få voksesmerter... Passe irriterende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er ikke du litt gammel for sånt? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 kort lunte har han i det minste Jeg har lang lunte. Ingenting av Kvittering sier gir mening. Han er en forvirret og en forstyrret person. Om vi lar ham være, lar han oss være. Vel, det er ikke sant, han er en irriterende liten jævel. Hmm, jeg er en oppegående person. Jeg tror at du ikke har tatt dine daglige piller. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er ikke du litt gammel for sånt? Trodde jeg også! Får satse på at jeg ikke blir noe særlig høyere nå. 1.89 holder... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Noen med bra internett som ta test på speedtest.net. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Vet nå ikke hva du synes er bra, men mitt fungerer... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Graut. Må oppgradere her. Ser at du har kortere avstand, tester noe lignende :E Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Får håpe det ikke er leieboeren som laster ned Sorry dobbeltpost, For the first time in my life! Endret 2. januar 2012 av Kvittering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg