Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Nei, du gjør kansje ikke det. Eller jo. Jeg innrømmer hverken eller. Kan ta filmsamlingen din også. Hvis det i det hele tatt er noe som er seende på der. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg tulla. Du kommer til å elske absolutt alle skivene jeg eier. Fakta! Og filmsamlingen min er grei den. Noe dritt (som du sikkert kommer til å like HE HE HE E HE EH!!!), en del middelmådigheter (som du sikkert kommer til å like HE HE HE E HE EH!!! #2) og masse gull som er alt for bra for din smak. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du kan å kødde, du. Min filmsmak er helt perfekt! PERFEKT. Men kan jo like middelmådige filmer også, så lenge man finner dem litt underholdende. Ikke noe som er for bra for min smak. Men for dårlig, derimot.. :nei:

Lenke til kommentar

Du kan å kødde, du. Min filmsmak er helt perfekt! PERFEKT. Men kan jo like middelmådige filmer også, så lenge man finner dem litt underholdende. Ikke noe som er for bra for min smak. Men for dårlig, derimot.. :nei:

Haha, ingen har vel verken bedre eller dårligere filmsmak enn andre. Si 5 filmer du liker godt, da... Så får vi se hva slags filmsmak du faktisk har. :)

Lenke til kommentar

Du kan å kødde, du. Min filmsmak er helt perfekt! PERFEKT. Men kan jo like middelmådige filmer også, så lenge man finner dem litt underholdende. Ikke noe som er for bra for min smak. Men for dårlig, derimot.. :nei:

 

Er selvfølgelig enig i alt du sier. Akkurat som med musikksmaken din. Perfekt... :)

Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg snu døgnet mitt? Våknet klokken 17. Orker ikke døgne. Eller stå opp supertidlig i morgen tidlig. Si at noen har en magisk formel.

Fiks døgnrytmen gradvis over en periode på 2-3 dager. Det krever litt disiplin, men det er langt mindre stress enn alternativene.

Jeg må opp klokken 7, 3.1. Tror at hvis jeg legger meg 01-02 idag, så bør jeg få det til.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Haha, ingen har vel verken bedre eller dårligere filmsmak enn andre. Si 5 filmer du liker godt, da... Så får vi se hva slags filmsmak du faktisk har. :)

 

Jo, selvsakt har man det.

 

 

 

Er selvfølgelig enig i alt du sier. Akkurat som med musikksmaken din. Perfekt... :)

 

Selvsakt er du det. Har jeg vunnet nå? kan jeg kreve premien? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...