Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Du er nødløsningen vår. Jeg er plan B. Og plan B funker alltid, når plan A failer. Endret 1. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Anfall kan ikke fylles opp. Hun er som et uendelig hull. Ellerno. Jaha? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Bundy, vi har et oppdrag på gang! Du finner verktøy, og jeg finner huset. Ok da vi fyller henne opp 50/50 ? Håndjern, check, bondageteip, check, bondagetau, check Bilbatteri, check startkabler, check cam, check. Tror vi er klar? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Hvorfor vil ikke PS3-kontrollen lade? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Bundy, vi har et oppdrag på gang! Du finner verktøy, og jeg finner huset. Ok da vi fyller henne opp 50/50 ? Håndjern, check, bondageteip, check, bondagetau, check Bilbatteri, check startkabler, check cam, check. Tror vi er klar? Du glemte eple til å ha i kjeften. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Anfall kan ikke fylles opp. Hun er som et uendelig hull. Ellerno. Jaha? Jepp. Det står her på internett, og dermed må det være sant. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 AH, ffs. Hvordan kunne jeg glemme det? Da er jeg klar! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Addressen finner jeg ikke, har vært på linken til den siden hun har, snoket rundt omkring men neida. hmmm. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Addressen finner jeg ikke, har vært på linken til den siden hun har, snoket rundt omkring men neida. hmmm. Du skylder meg noe. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Addressen finner jeg ikke, har vært på linken til den siden hun har, snoket rundt omkring men neida. hmmm. Bare gi kvitteringen så får hun bytte om det ikke er bra nok. Endret 1. januar 2012 av thypthon Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Addressen finner jeg ikke, har vært på linken til den siden hun har, snoket rundt omkring men neida. hmmm. Du skylder meg noe. ta denne Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Addressen finner jeg ikke, har vært på linken til den siden hun har, snoket rundt omkring men neida. hmmm. Du skylder meg noe. Jeg vet jeg skylder deg sjokolade, men du får ikke før jeg får adressen din. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Addressen finner jeg ikke, har vært på linken til den siden hun har, snoket rundt omkring men neida. hmmm. Du skylder meg noe. Jeg vet jeg skylder deg sjokolade, men du får ikke før jeg får adressen din. Hvordan kan jeg stole på deg? :O Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Hvordan kan du ikke stole på meg? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Hvordan kan du ikke stole på meg? Vet ikke hvem du er. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg vet heller ikke hvem du er. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg veit hvem dere begge er. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Hvem er dere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Omnomnom. Kalkunrester og isvann. Denne dagen blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Omnomnom. Kalkunrester og isvann. Denne dagen blir bare bedre og bedre. Hehe, har ikke snakt kalkun men. Pizza rester holder for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg