Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Du sa først hvilken steder det var snakk om etterpå. Nei, les bakover i tråden, les oppover i tråden også. Sjekk når jeg skrev det... Du er fjompen her, desverre. Vi har gamle skjeletter liggende fremme som pynt. Det heter "datamaskiner" Fuck og! skal ta deg en annen gang. Men ved ettertanke så hadde jeg jo like rett som deg. Nei, vi diskuterte om magnetstriper på bibloteket, jeg snakket om bibloteker i asker og bærum / oslo. Der de har slike sensorer som de har i butikker. For at folk ikke skal stjele bøker. Ikke prøv å vri deg unna, jeg hadde rett, hele tiden. Du tok feil hele tiden Jeg har til gode å se alarmene på bøkene de har på bibliotek, men jeg ser de i spillene, DVD-ene og lydbøkene om ikke annet. Forøvrig har jeg vel en hundre bøker liggende rundt om som ikke får plass i noen av bokhyllene mine. Hvem sa det bare var bøker? I sandvika og høvik har de i allefall det. På bøker også. Har du noen gang sett en alarm på ei bok da Bundy? kan hende det er visse eksemplarer som ikke er til utleie som er salarmisert, ikke veit jeg. Eventuelt for å lure slike som deg til å tro at det er alarm for å unngå stjeling. Funket ikke. Jeg snakker om bilbotek i oslo, bærum og asker btw. "du veit hvordan et biblotek funker?" veit DU åssen et biblotek funker? Når vi ser bort fra et lite biblotek i ingenmannsland :!: Idioter bæ bææææ bæææ bæææ bæææ!! Nei. Du nevnte ingen steder at det var de biblotekene du snakka om. Og det er bare naturligvis at jeg tar utgangspunkt i de biblotekene jeg kjenner til. Så. Blablabla. Deal with it sjøl. Hvis du greier. Les tilbake, da? EID Deal with it Herregud din fjomp! har ikke trakassert deg og jeg er ikke sint. Og du har ikke eid meg. Oh please. Du sa først hvilken steder det var snakk om etterpå. ETC ETC ETC Deal with it Spesifiserte det flere ganger. Du er bare sur fordi jeg har rett. Endret 1. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Gidder ikke å diskutere med kvinnfolk nå. Hva skjedde med daten vår egentlig? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Det er ikke pent å lyve, gypsy. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Guri malla, hold opp å krangle nå. Alle sammen skal være venner Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg møtte opp men du kom aldri, derfor reiste jeg til noen kompiser og drakk meg vekk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Guri malla, hold opp å krangle nå. Alle sammen skal være venner Ja, nå som jeg har rett, og motbeviser alt hun sier, så skal plutselig alle være venner? Jeg faller ikke for slike billige triks. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Bundy: Ja, ikke sant? I alle fall om jeg får den jobben på det biblioteket i Trondhjem. Kan jeg få bøker av deg da? du veit hvordan et bibliotek funker? du veit hvordan et bibliotek funker? Ja? Du putter en bok i sekken/under jakka også går ut? Tar vekk tyverialarmen først, da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Gypsy, irrelevant, jeg spsisfiserte hvilkne biblotek jeg mente før du sa jeg ikke hadde sagt hvilkne biblotek. Don't lie. Bare å scrolle bakover det. Endret 1. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 EID! DEAL WITH IT. Gypsy out Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Ja, nå som jeg har rett, og motbeviser alt hun sier, så skal plutselig alle være venner? Jeg faller ikke for slike billige triks. Har da aldri tatt stilling til hvem som har rett eller ikke. Akkurat nå er begge like teite Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 EID! DEAL WITH IT. Gypsy out Scroll bakover.. Jeg tror ikke det Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Ja, nå som jeg har rett, og motbeviser alt hun sier, så skal plutselig alle være venner? Jeg faller ikke for slike billige triks. Har da aldri tatt stilling til hvem som har rett eller ikke. Akkurat nå er begge like teite Nesten like teite som deg, men bare nesten Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Gypsy: Kan du bare ikke innrømme du tok feil? Isteden for å qoute irrelevante innlegg? Og kom med falske utsagn. Endret 1. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Nesten like teite som deg, men bare nesten Ingen er så teit som meg! Det skal jeg ha Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Slutt med hærverket ditt Bønndi! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Noen her som startet året på feil bein? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Bundy: Ja, ikke sant? I alle fall om jeg får den jobben på det biblioteket i Trondhjem. Kan jeg få bøker av deg da? du veit hvordan et bibliotek funker? du veit hvordan et bibliotek funker? Ja? Du putter en bok i sekken/under jakka også går ut? Tar vekk tyverialarmen først, da. 1. Irrelevant 2. irrelevant 3. irrelevant 4. Jeg spsisifiserte hvilkne biblotek jeg snakket om før du sa dette: Greit. Har aldri opplevd bøker med "magnetstriper". I trondheim så skanner vi bøkene selv når vi vil låne noe. Også går man bare ut. Heh Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 For en kjip diskusjon. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Noen her som startet året på feil bein? Jeg har rett, sjekk sidene bakover? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg møtte opp men du kom aldri, derfor reiste jeg til noen kompiser og drakk meg vekk. Yeah right! Hvor stod du da? Ingenting er som å våkne på morgenen av at folk kommer hjem fra fest og skal fortsette kl 8 om morgenen hos de man overnatter hos, hvor de jevnlig kommer inn og ler høyt mens de står og glor på deg mens du sover, for det er så morsomt at det ligger noen på den ræva senga vi lå i. I tillegg var det et under at den ikke knakk sammen. Men det beste var at når ting endelig roa seg litt og vi trodde vi kunne stikke uten mye mas og fulle folk, så begynner faen meg folk å pule på sofaen rett utenfor så vi var "fanget" der et par timer mens de var av og på med pulings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg