Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han tuller bare. Foresten, tyverialarmer på bøker? haha! er jo ikke det.

Forklar hvorfor det er detektorer på biblotekene?

Samme greie som i butikker, og metalstriper inni bøkene, dvs slike som utløser alarm.

Vi pleide å feste slike på folk, også se alarmen gå av ^^

Legge dem på bakken med klistresiden opp, feste på jakker til folk etc. Og ja, alarmen gikk.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har til gode å se alarmene på bøkene de har på bibliotek, men jeg ser de i spillene, DVD-ene og lydbøkene om ikke annet.

Forøvrig har jeg vel en hundre bøker liggende rundt om som ikke får plass i noen av bokhyllene mine.

Hvem sa det bare var bøker? I sandvika og høvik har de i allefall det. På bøker også.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har du noen gang sett en alarm på ei bok da Bundy? kan hende det er visse eksemplarer som ikke er til utleie som er salarmisert, ikke veit jeg.

Eventuelt for å lure slike som deg til å tro at det er alarm for å unngå stjeling. :)

Jeg har aldri sett en eneste alarm i det bibloteket jeg bruker.

Lenke til kommentar

Har du noen gang sett en alarm på ei bok da Bundy? kan hende det er visse eksemplarer som ikke er til utleie som er salarmisert, ikke veit jeg.

Eventuelt for å lure slike som deg til å tro at det er alarm for å unngå stjeling. :)

Funket ikke.

Jeg snakker om bilbotek i oslo, bærum og asker btw.

"du veit hvordan et biblotek funker?"

veit DU åssen et biblotek funker?

Når vi ser bort fra et lite biblotek i ingenmannsland :!:

Idioter :fun:

bææææ

bæææ bæææ bæææ!!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Var ikke jeg som spurte om du visste hvordan et biblotek funket! ser uansett ikke for meg at du er typen som tilbringer tid på biblotek uansett. Og jeg har da vært på større bibloteker også.

Lenke til kommentar

Ikke min feil faktaen til folk ikke stemmer :fun:

Var ikke jeg som spurte om du visste hvordan et biblotek funket! ser uansett ikke for meg at du er typen som tilbringer tid på biblotek uansett. Og jeg har da vært på større bibloteker også.

Da veit du jeg har rett, vi tok random bøker der folk ikke så oss, tok av magnetstripene, festet på andre folk, "kamerater" også gikk alarmen når de gikk ut :p

Hvorfor tror du de må avmagnetisere bøker når du låner dem?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Da veit du jeg har rett, vi tok random bøker der folk ikke så oss, tok av magnetstripene, festet på andre folk, "kamerater" også gikk alarmen når de gikk ut :p

Hvorfor tror du de må avmagnetisere bøker når du låner dem?

Greit. Har aldri opplevd bøker med "magnetstriper". I trondheim så skanner vi bøkene selv når vi vil låne noe. Også går man bare ut.

Gypsy, det var en jævla spøk..

Kvinnfolk...

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Greit. Har aldri opplevd bøker med "magnetstriper". I trondheim så skanner vi bøkene selv når vi vil låne noe. Også går man bare ut.

Trondheim?

(jupp, har vært der)

Det forklarer en del :!:

De har ikke slik teknologi der enda.

AND I AM THE WINNER

YAAAAH

DEAL WITH IT

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.