Slimda Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg har ikke engang vært ute og sett på. Bare vært her inne og slappet av. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Hva skal man ut i kulda etter, når man ikke feirer? nei huff, sitte inne i varmen da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Bitter jævel? vet ikke om jeg tror deg. Jaja hørtes nå litt koselig ut. Jeg har hatt mye gøy med stjerneskudd. Husker det godt. Tja, litt bitter i allefall. Unger er så uskyldige, så naive, så åpne. Greide nesten ikke holde meg. Ville lære dem stygge ord Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Hva skal man ut i kulda etter, når man ikke feirer? nei huff, sitte inne i varmen da. Sitter jo inne i varmen og knasker sjokoladehjerter for meg selv her for harde livet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Sitter inne i varmem, hører på emo- og jentemusikk og er sånn passe gay. Gjort det i hele dag. Digg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Sjokoladehjerter. Nam. Har spist nonstop jeg. Ellers så har denne gått på repeat. Den er jo så fin. Fin. http://www.youtube.com/watch?v=S9VVxDZCZzI&feature=related Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Hører på musikklista til en kompis av en kompis. Mye godt og dårlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Sove? y/n Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Sitter inne i varmem, hører på emo- og jentemusikk og er sånn passe gay. Gjort det i hele dag. Digg! Skulle dette være noe annerledes enn hva du vanligvis pleier å gjøre? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Vet ikke hvor godt tegn det er å spy blod egentlig... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Et tegn på at du skal slutte å drikke. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Næææ, godt nyttår uansett! Spesielt til deg Gypsy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Hey takk! og god natt. Skal bli så ufattelig deilig å legge seg. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Sitter inne i varmem, hører på emo- og jentemusikk og er sånn passe gay. Gjort det i hele dag. Digg! Kjør på! Skulle ønske jeg hadde en slik nyttårsaften, fremfor en med jævlig dårlig musikk Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år F*****s! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Gå å henge seg y/n? Men seriøst, hadde vært kult med en forumnyttårsaften. Må garantert være fett. Har trua på necrobrødrene Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Kjør på! Skulle ønske jeg hadde en slik nyttårsaften, fremfor en med jævlig dårlig musikk Det er jo da du må ta kontroll over hele greia og kjøre på med fet musikk. Schlager! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Bitter jævel? vet ikke om jeg tror deg. Jaja hørtes nå litt koselig ut. Jeg har hatt mye gøy med stjerneskudd. Husker det godt. Tja, litt bitter i allefall. Unger er så uskyldige, så naive, så åpne. Greide nesten ikke holde meg. Ville lære dem stygge ord Du er stygg, du faila med en dame/luremus. FAIL Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Næ, de bare mobber meg. Vi har en dj-spire som absolutt skal styre musikken. Får lyst til å knuse trynet hans. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Og der ... Da har jeg gjennomført min første tredagers utenfor festival på første gang siden jeg var 15-16. Merker det på kroppen. Skal bli godt å sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg