Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Hadde kjøttdeig av elg til. Hvis man vil velge bort kjøtt helt har santa maria en veldig god vegetarian mix, som skal blandes med hermetiske tomater. Består av soyaproteiner bla. Ellers så kan man lage sin egen vri som består av f.eks bønner, hakket løk og hvitløk, hermetiske tomater og kryddermix. Har servert dette til kjøttspisere flere ganger og dem har likt det veldig godt.

 

Hvis du kun har salat, rømme og salsa til taco så er det ganske stusselige greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man vil velge bort kjøtt helt har santa maria en veldig god vegetarian mix, som skal blandes med hermetiske tomater. Består av soyaproteiner bla. Ellers så kan man lage sin egen vri som består av f.eks bønner, hakket løk og hvitløk, hermetiske tomater og kryddermix. Har servert dette til kjøttspisere flere ganger og dem har likt det veldig godt.

 

 

blir ikke konsistensen rar?

Lenke til kommentar

Holy shitfuck, ingen planer for nyttårsaften. Wat do?

Bør komme meg ut av huset kjenner jeg. Hadde det vært tomt her kunne jeg poppet chamis alene og sett på film, men dengang ei.

Jeg skal sitte hjemme med en god bok og godt øl, foretrekker det fremfor fylla.

 

Joda, er hyggelig det... men nå har jeg ikke stedet for meg selv. Så uansett ville jeg foretrukket å forlate åsstedet.

Å dra på fylla trenger jeg ikke, selv om det skjer av og til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...