Gjest medlem-1432 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hadde kjøttdeig av elg til. Hvis man vil velge bort kjøtt helt har santa maria en veldig god vegetarian mix, som skal blandes med hermetiske tomater. Består av soyaproteiner bla. Ellers så kan man lage sin egen vri som består av f.eks bønner, hakket løk og hvitløk, hermetiske tomater og kryddermix. Har servert dette til kjøttspisere flere ganger og dem har likt det veldig godt. Hvis du kun har salat, rømme og salsa til taco så er det ganske stusselige greier. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Så elg er ok. Kreativ vinkling. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Har ikke noe med kreativitet å gjøre. Selv om jeg er en ganske kreativ person. Endret 30. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hva er taco uten kjøtt? Salat, rømme og salsa? Hvem faen spiser noe sånt drit? Jeg spiser taco, med bare kjøtt og lefser. 1 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Elgkjøtt? Hvorfor ete bly frivillig? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Elg smaker konge. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Holy shitfuck, ingen planer for nyttårsaften. Wat do? Bør komme meg ut av huset kjenner jeg. Hadde det vært tomt her kunne jeg poppet chamis alene og sett på film, men dengang ei. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Synd elgen ikke lider mer, hadde smakt mye bedre da. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ingenting er som å jobbe på en fredagskveld. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Synd elgen ikke lider mer, hadde smakt mye bedre da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Elgkjøtt? Hvorfor ete bly frivillig? Bruker man ikke stålammo i disse dager? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvis man vil velge bort kjøtt helt har santa maria en veldig god vegetarian mix, som skal blandes med hermetiske tomater. Består av soyaproteiner bla. Ellers så kan man lage sin egen vri som består av f.eks bønner, hakket løk og hvitløk, hermetiske tomater og kryddermix. Har servert dette til kjøttspisere flere ganger og dem har likt det veldig godt. blir ikke konsistensen rar? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Holy shitfuck, ingen planer for nyttårsaften. Wat do? Bør komme meg ut av huset kjenner jeg. Hadde det vært tomt her kunne jeg poppet chamis alene og sett på film, men dengang ei. Jeg skal sitte hjemme med en god bok og godt øl, foretrekker det fremfor fylla. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Sikkert ikke mange som husker det. Men jenta jeg driver på med som har type, skal gjøre det slutt med typen sin nå. Så om en ukes tid vil 7-8 mnd med dating og knulling betale seg <3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Sikkert ikke mange som husker det. Men jenta jeg driver på med som har type, skal gjøre det slutt med typen sin nå. Så om en ukes tid vil 7-8 mnd med dating og knulling betale seg <3 Skam deg. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Holy shitfuck, ingen planer for nyttårsaften. Wat do? Bør komme meg ut av huset kjenner jeg. Hadde det vært tomt her kunne jeg poppet chamis alene og sett på film, men dengang ei. Jeg skal sitte hjemme med en god bok og godt øl, foretrekker det fremfor fylla. Joda, er hyggelig det... men nå har jeg ikke stedet for meg selv. Så uansett ville jeg foretrukket å forlate åsstedet. Å dra på fylla trenger jeg ikke, selv om det skjer av og til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 blir ikke konsistensen rar? Nei. Den blir bra. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Sikkert ikke mange som husker det. Men jenta jeg driver på med som har type, skal gjøre det slutt med typen sin nå. Så om en ukes tid vil 7-8 mnd med dating og knulling betale seg <3 Hadde du stått ved siden av meg hadde jeg slått deg. Hardt. To ganger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Sikkert ikke mange som husker det. Men jenta jeg driver på med som har type, skal gjøre det slutt med typen sin nå. Så om en ukes tid vil 7-8 mnd med dating og knulling betale seg <3 Hadde du stått ved siden av meg hadde jeg slått deg. Hardt. To ganger. Kne + baller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg